Är jag farlig?

Mer
6 år 8 månader sedan #965550 av Geta
Svar från Geta i ämnet Är jag farlig?
Allt som jag utsätts för kan inspirera mig.
Mer
6 år 8 månader sedan #965551 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Kan du alltså inte tänka ett steg längre och inte bli påverkad?
Mer
6 år 8 månader sedan #965636 av mopa
Svar från mopa i ämnet Är jag farlig?
Jag tittar mycke på skräckfilm, men blir inte ett dugg inspirerad av dom.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 8 månader sedan #966292 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är jag farlig?


Sanningen är alltid relativ! Vissa lägger ord i ens mun, och gör det till sin sanning.

I dagsläget är den objektiva sanningen viktigast! För nu gäller det verkligen så mycket, mer än mänskligheten tidigare har varit med om!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 8 månader sedan #966336 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Är jag farlig?
Jag kan bli farlig om människor provocerar mig pga min psykiska ohälsa och när mobbing förekommer så blir jag psykiskt farlig! När det väl gäller så är jag ganska smart! Jag har lätt att läsa igenom människors lögner och fördomar! Jag gillar inte politiskt korrekta människor som ska anpassa sig till den nuvarande trenden i samhället!
Mer
6 år 8 månader sedan #966378 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Är jag farlig?

Utomjordingen skrev: Ni som anser att Ni inte är farliga - Har Ni ingen rädsla för andra och för Dig själv? Är Ni helt avtrubbade/okänsliga/känslolös/slö?

När man möter någon ute i natten, gäller att inte visa rädsla, den du möter är själv rädd och om du möter någon och själv är rädd för den du möter, visa då ingen rädsla, för den du möter är själv rädd. Bara koppla av och säg hej i natten och önska personen ett god natt och gå vidare dit du är på väg. Visar du själv rädsla föder det i sin tur rädsla för den du möter och rädsla föder rädsla och den som är rädd, går då till angrepp för att han är rädd och vill förgöra det han är rädd för och det råkar vara du som han möter och därför var inte rädd!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum