Är jag farlig?

Mer
6 år 8 månader sedan #961959 av memphis
Svar från memphis i ämnet Är jag farlig?
7012 och det kan låta väldigt långt in i framtiden, men tid kan gå väldigt fort. 7012 var ett meddelande jag fick idag bakpå en bil vi körde bakom, och det är då flockdjuren kommer till att hjälpa oss. Flockdjuren blir vår räddning, vi har alltihop de också har!
Mer
6 år 8 månader sedan #962506 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Jag har känt länge att jag kan vara punktmarkerad i systemet! Jag har inte ens upplevt att jag har privata tankar sen våren 1990.

Under min uppväxt ville jag vara lojal och fortsatte med detta efter behandlingen på dårhuset. Åren gick och min sjukersättning urholkades efter hand så jag började tvivla på systemet mer och mer. Ja, så kan jag ju fortsätta och dividera i evigheter hur fel det är med mig i systemet... .
Mer
6 år 8 månader sedan #962561 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Är jag farlig?
Girighet, själviskhet o religion är alla tre livsfarliga i min mening.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 8 månader sedan #962565 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är jag farlig?
https://marialindbom.files.wordpress.com/2015/12/ensamhet1.jpg?w=529

Det är helt enkelt för komplicerat när vissa av rösterna projicerar? I det här fallet känns ansvaret som att många har vattnat ut den betydelsen ur våra medvetanden!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 8 månader sedan #962633 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Sen kan jag tänka att när nån påve säger att man inte får be för sådana som mig för jag har diagnosen schizofreni gör sen i sin tur att jag kan vara farlig!
Mer
6 år 8 månader sedan #962634 av Geta
Svar från Geta i ämnet Är jag farlig?
Demonerna kan hoppa på den som ber för schizofrena har man trott i vissa kyrkor.