Är jag farlig?

Mer
6 år 8 månader sedan #961219 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Är jag farlig?

Admin1 skrev: Litium används ibland mot aggressivitet och samma sak med antipsykotika. Antipsykotikas effekt mot aggressivitet kommer snabbt och inom dagar.

Har selv blitt aggressiv i forbindelse med Lithiumbruk, og har en kjenning som rapporterte samme bivirkning. Han fikk utskrevet Litium som lindrende for såkalt cluster-hodepine. Det har åpenbart mange bruksområder, men etter hva jeg ser er mekanismen bak fortsatt ukjent.
Mer
6 år 8 månader sedan #961414 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är jag farlig?
Bipolära, som får litium har 40 % mindre risk för demens, så litium kan ha en nervskyddande effekt.
Mer
6 år 8 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #961916 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Blev rädd för mig själv när jag kunde göra en sådan här grej som att röra en komet:



Tror ibland att jag är farlig för att gjorde en sådan grej.

När jag rörde kometen så fick jag sen veta på telepatiskt väg när min komet kommer och var den hamnar! Det var då jag blev riktigt rädd!

Haft massa knäppa tankar sen dess. Tillexempel, hela denna staden där jag bor i fick utrymmas på ett diskret sett för min skull. Systemet var typ tvungna att säkra området. Vilken enorm ångest jag hade då!

Det är lite lugnare nu i alla fall när jag har fått ventilera mina knäppa tankar!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 8 månader sedan #961949 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?

jesusknows skrev: det som du definierar som "system" här kan vara det som Jesus pratar om när Han säger världen.

Utomjordingen skrev: Utöver dessa kriterier (se nedan) för att röra en komet så måste man också ha genomskådat hela systemet.


Det är "DET" jag har gjort!

Utomjordingen skrev: "DET" handlar inte bara om att höra "DET" utan också röra "DET"!

Kriterier för att röra en komet.

Då kanske följande saker krävs - kriterier:

1. God koncentration.
2. God syn.
3. Satans ljud som skriker inne i huvudet + röster (hörselhallucinationer).
4. En viss intelligens.
5. Emotiv läckage = några ärr.
6. Fysisk trim.
7. Ung eller medelålders runt 18 år gammal eller runt 30-40 år gammal.
8. Uppfattningsförmåga.
9. Självkännedom.
10. Folkkännedom.
11. Kanske ingen mjälte.
12. Nedtryckta känslor som slår över.
13. Roulette (spel) intelligens kanske?
14. Observationsförmåga.
15. God kondition.
16. Bollkännedom.
17. Tro på utomjordingar.
18. Konfirmerat sig.
19. Döpt sig.
20. Kronisk trött.
21. Blivit fysiskt och psykiskt misshandlad och kränkt.
22. Ingen pappa (eller hela hans sida av släkten).
23. Knarkat vitaminer och mineraler runt 20 år.
24. Röka.
25. Ha en kvinna!
24. Hetero läggning.

Finns säkert mer!

Kan man göra i framtiden en sådan A.I. robot?

Mer
6 år 8 månader sedan #961954 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?

jesusknows skrev: varför har du fått för dig att du kan sätta upp regler precis som att du vore Gud själv?


Det kan jag inte skriva i en enda mening ikväll utan jag har en lång livshistoria bakom mig!
Mer
6 år 8 månader sedan #961955 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?

jesusknows skrev: tror du att du kommer leva lyckligt i alla dagar sen och om kometen straffar andra människor i ditt namn?


Ibland och ibland inte! Funderat länge på det hur jag skulle reagera om det hände med kometen. Tillexempel, skulle jag ta livet av mig eller skratta åt det? Det vet jag faktiskt inte än idag?