Sos Alarm 08-112

Mer
3 år 3 månader sedan #1309857 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sos Alarm 08-112
Tänker du fråga om Spravato, Drummer? Men en sjuksköterska måste ge sprayen.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1309892 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sos Alarm 08-112

Admin1 skrev: Tänker du fråga om Spravato, Drummer? Men en sjuksköterska måste ge sprayen.

Jag ska fråga om Spravato! Ska ringa min kontaktperson om det efter Tretton helgen. 

 
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1309894 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Sos Alarm 08-112
Visst kan ECT ge minnesförluster i många fall! Var med i en grupp för att ta fram en kvalitetslista när det handlade om ECT. De visade en del diagram och den stapeln som markerade minnesproblem var mycket hög. Skulle idag aldrig ta emot ECT. Fick ju det 1981 som en sista behållningsmetod. Men säga vad man vill, jag mådde faktiskt bättre. Eventuellt berodde det på att jag blev snabbt utskriven när jag i berått mod kastade söner TV:n i dagrummet. Väl ute mådde jag bättre än jag hade gjort under 9-10 månader. 
Mer
3 år 3 månader sedan #1309999 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sos Alarm 08-112
Vid katatoni som Temesta inte har effekt på är ECT effektiv. Vid katatoni kan man bara ligga och varken äta eller dricka.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310055 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Sos Alarm 08-112
Min bror fick ECT han minns inget före det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310079 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sos Alarm 08-112

Admin1 skrev: Vid katatoni som Temesta inte har effekt på är ECT effektiv. Vid katatoni kan man bara ligga och varken äta eller dricka.

Jag har haft temesta men den hjälpte dåligt. Då är Stesolid bättre tycker jag! 
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.