Sos Alarm 08-112

Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310403 av Geta
Svar från Geta i ämnet Sos Alarm 08-112
Drummer,

Du begär det orimliga av en tjej som ska lösa dina problem. Den tjejen finns inte som skulle kunna klara det.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Geta.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310411 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sos Alarm 08-112
Admin säger att nässpayen Spravato är effektiv ,ot depression och ger snabb verkan. Eller Litium Solian. Jag känner att alkoholen tar över mitt liv för det är den största kärleken i livet just nu men jag vill helst sluta dricka nästan helt om jag får rätt medicinering! Psykolog har jag gått hos och det hjälpte inte mycket och sitta och svamla massa känslor. Inte riktigt min grej men lite. 
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310445 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Sos Alarm 08-112
Drummer du borde nog nämna din läkare om dina självmordstankar och lägga alla korten på bordet. Även berätta om ditt alkoholmissbruk. Så du kan få hjälp. Enda vägen till ett tillfrisknande.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310469 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sos Alarm 08-112
Ska göra det Pimed! Nu kommer jag vara jävligt bestämd mot psykiatrin.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310591 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sos Alarm 08-112
Kan du inte be om medicin mot alkoholdrickandet för att minska det. Det finns ju flera läkemedel och inte bara Antabus?
Mer
3 år 2 månader sedan #1316695 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sos Alarm 08-112
Jag blev utskiven igår och hade ett väldigt bra läkarsamtal med en erfaren psykiater i 1 timma och 45 minuter. Han upplevde att jag inte hade ngr psykotiska besvär utan han sade att jag lätt blir paranoid när jag dricker för mycket, alltså alkoholen gör mig psykotisk men när jag är ren från alkohol uppvisar jag inte schizoaffektiv diagnos utan mer depression o ångest samt medelsvår social fobi. Nu kommer det bli en Second opinion och ska av en annan läkare utreda om jag verkligen har Schizoaffektiv sjukdom.