Sos Alarm 08-112

Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310298 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sos Alarm 08-112
Ja litegrann, mina föräldrar vet om att jag är livstrött och därför behöver alkohol. Jag vill må bra utan alkohol. Jag är inte upplagd för arbetsträning innan jag känner mig mogen för det. Är rädd att skada ngn på en arbetsplats om jag inte mår bra. 

Jag tror den mystiska tjejen läser allt jag skriver. Vem kan det vara? 
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310313 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Sos Alarm 08-112
Kanske nån på viska som tatt reda på ditt IP nummer?
Mer
3 år 3 månader sedan #1310314 av krokus
Svar från krokus i ämnet Sos Alarm 08-112
Drummer,
Du måste nog vara helt ärlig mot din psykiater! Säg som det är till denne om dina självmordsplaner. Psykiatern får skynda sig med att hjälpa dig med mediciner.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310315 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sos Alarm 08-112
Hon tar allting så lätt även om man är bestämd. Här får du lite Stesolid. Men va fan det är inte det det handlar om. Måste få testa Solian nu som jag skulle gjort för ett år sedan. Det är så slappt

Dom verkar tro att jag klarar vad som helst pga av min maskulina kropp och utseende. Psyket är en annan grej! Har man blivit avvisad så många ggr i livet och inte får kärlek så får nog de flesta tankar på döden att man ändå inte duger utan ska tjäna mycket pengar och vara framgångsrik. Tror inte tjejer blir lyckligare av det i längden. Jävla socitetsmänniskor. Fy fan med det finkänsliga leverene!
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310397 av Geta
Svar från Geta i ämnet Sos Alarm 08-112
Drummer,

Jag tvivlar på att du har det så mycket värre med tjejer än många andra på Viska. Det finns dom som aldrig haft en tjej.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310400 av krokus
Svar från krokus i ämnet Sos Alarm 08-112
Drummer,
När din depression har släppt tror jag att det är bättre läge att börja dejta. Det är svårt att vara partner till någon som inte orkar leva.