Psykologtester - lättnad och besvikelse

Mer
15 år 1 månad sedan #194070 av Geta
Förr hade man ingen behandling att sätta in mer än
neuroleptika därför gjordes det inte några allvarligare
utredningar på oss gamlingar. :rolleyes:
Det är nog numera för att förbättra funktionsförmågan
så att man kan jobba och klara sig själv som psykolog
vidtalas.
Mer
15 år 1 månad sedan #194134 av Libellule
Nu är jag trött på att bli behandlad som fejkare och "slasktratt". Ni schizos tycker ni har ensamrätt på att ha det jävligt, och att alla vi andra bara fjantar oss och upptar psykiatrins tid och pengar helt i onödan.

Det är helt klart en "vi och dem"-känsla på det här forumet, som inte går att tvätta bort hur mycket Admin än kämpar för att få alla att känna sig välkomna.

Detta blir nog mitt sista inlägg på Viska. Om lusten faller på drar jag vidare till andra forum där man kanske blir bemött med lite medmänsklig respekt. Ha det gott.
Mer
15 år 1 månad sedan #194136 av Nissegossen
:?: Vad har jag nu sagt? Jag har varit ihop med en tjej som har borderline sedan 1982 och har alltid respekterat henne för den hon är!

Sedan är det ofrånkomligt att hon har diagnosen borderline!
Du Libellule har diagnosen också och betänk på hur du nu kategoriskt tar
avstånd ifrån viska och drar alla här över en kam! Är det bara svart eller vitt!!!

Jag vet precis hur djävlig borderline är.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 1 månad sedan #194140 av Jocke

Libellule skrev: Nu är jag trött på att bli behandlad som fejkare och "slasktratt". Ni schizos tycker ni har ensamrätt på att ha det jävligt, och att alla vi andra bara fjantar oss och upptar psykiatrins tid och pengar helt i onödan.

Det är helt klart en "vi och dem"-känsla på det här forumet, som inte går att tvätta bort hur mycket Admin än kämpar för att få alla att känna sig välkomna.

Detta blir nog mitt sista inlägg på Viska. Om lusten faller på drar jag vidare till andra forum där man kanske blir bemött med lite medmänsklig respekt. Ha det gott.


Nä men Libellule? PSR vet nog inte vad han sade? Vi behöver dig här !

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 1 månad sedan #194142 av Isa-Alise

Libellule skrev: Nu är jag trött på att bli behandlad som fejkare och "slasktratt". Ni schizos tycker ni har ensamrätt på att ha det jävligt, och att alla vi andra bara fjantar oss och upptar psykiatrins tid och pengar helt i onödan.

Det är helt klart en "vi och dem"-känsla på det här forumet, som inte går att tvätta bort hur mycket Admin än kämpar för att få alla att känna sig välkomna.

Detta blir nog mitt sista inlägg på Viska. Om lusten faller på drar jag vidare till andra forum där man kanske blir bemött med lite medmänsklig respekt. Ha det gott.


Nej, Libellule, du behövs här!!! Det blir konflikter ibland, men man måste inte älska alla och man blir inte heller älskad av alla någonstans...

men man behöver kunna respektera att man har olika ståndpunkter och tycker olika...

Det är inte svartvitt Libellule... många här uppskattar dig... och du behövs!!!
Mer
15 år 1 månad sedan #194143 av Geta
Det är jag som alltid som är problemet!!!!!!
Eller hur?
Jag vet att en del vill ha bort mig!!!!!!
Låt Viska bli en sajt för borderline där det klagas och
klagas på vården i det oändliga.