vackra kropp

Mer
19 år 1 vecka sedan #13756 av Interlude
vackra kropp skapades av Interlude
Nu har jag rökt för mycket hash....det kramar i benen det krampar jag hittar dinte min jävla låt....det brukar inte vaa såhär, då brukar jag inte tyckag att tanhgentbordet och bokstäverna flyger lr rärarre sagt rör på sig måste hämta min cola light......
jag röker för jag ill må dåligt, jag har inte haft psykotiska besvär sen i februari...det e bra men min bästa kompis sen 14 år har snakat skit om mig och svikit, berättat för alla att jag är osykiskt sjuk och hnat mig för det och mitt missbruk. jag e så dum mot min mamma som jag älskar av hela mitt liv.efter ett drygt halvår skärde jag mig igen.nu e det så fult, bolder e inte ens vackert längre inget man somnar till...det snurrar och jag undrar hur kunde ni?`jag älskade er jag älskade er och ni lämnar mig, varför pappa kan du inte prata med mig som om jag vorde din dpotter och inte ens tidning som ger respons...
jag röker o dricker för att glömma jag missbrukar tabletter ja kommer övervarför hade du så bra själjvförtroemde som sedan inte existerar längre du vill dig själv dåligt...du vill bli inatgen men vill ändå inte ingen mer ska få veta att använder tabletter alkohol å hash.inte nom skrattar år en istället för att hjäla....aldrig mer vill jag berätta når...mitt liv är inte erat längre, inte heller mitt utan djävulens...varför tod din min vackra kropp
Mer
19 år 1 vecka sedan #13757 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet vackra kropp
Hej Interlude
Det skär i hjärtat att höra hur hemskt Du har det.
Jag önskar Dig all lycka Du kan få. Det är Du värd.
Kramiz
Mer
19 år 1 vecka sedan #13762 av maskrosman
Svar från maskrosman i ämnet vackra kropp
kram och sköt om Dig!
ibland känns allting jävligt tungt och bittert.
det finns ljusning längre fram!

maskrosmannen
Mer
19 år 1 vecka sedan #13781 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet vackra kropp
Tråkigt att höra att du mår dåligt. Du kanske skulle försöka minska ned särskilt på haschet för det kan skapa negativa effekter på både kort och lång sikt. Vi håller alla tummarna för dig!
  • Mullholland Dr
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 vecka sedan #13794 av Mullholland Dr
Svar från Mullholland Dr i ämnet vackra kropp
känner igen det dära, glöm inte set and setting, mkt bättre än att sitta och deppa ner sig
Mer
19 år 4 dagar sedan #14113 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet vackra kropp
Dety är just det att jag inte kan/vill sluta med hash alkohol och tabletter...då skulle jag inte klara mig. Dom är anledningen till att jag stått ut med skiten som jag gjort. Annars hade jag nog tagit livet av mig för länge sedan.
Mitt ex, kärleken i mitt liv ringde igår och sa att han fått höra att jag höll på mycket med sånt, han vill att jag ska lägga av....han fick mig att lova att inte röka mer... det du inte vet gör dig inte ont.
Jaha så ska jag försöka hålla mig borta från msn några dagar, ger mig ångest