vackra kropp

Mer
18 år 11 månader sedan #14735 av bara_på_låtsas
Svar från bara_på_låtsas i ämnet vackra kropp
har ju haft samma missbruk som jag nu helt tvärt slutat med. Men jag tvingas, jag åkte fast. Polisen kom hem till mig och tog stora mängder cannabis så jag står inför en ganska jobbig dom. Så jag måste sluta. Behandlingshem i slutet av sommaren, nytt hopp. Hoppas att du klarar dig undan snuten och inte missbrukar drogerna mer! man kan bruka också, det är bättre.
Mer
18 år 11 månader sedan #14741 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet vackra kropp
BPL : Vad jobbigt att du åkte fast! Hoppas det går bra med domen och även babyn...för du har väl fått en?

Jo men droger brukar man aldrig utan man missbrukar dom, allting man är beroende av missbrukar man jue...eller? Men jag ska sluta, ska bara jobba juni ut...sen ska jag försöka åka utomlands på någon sorts rehab liksom :). Jag har varit uppe hela natten och tänkt...man kankse inte ska vara kvar här, kankse därför man aldrig blir lycklig, samma minnen, samma människor, samma besvikelser ...om om och om igen... nu känner man sig ganskaq optimistisk men det är väl för att man tagit 300 mg efexor istället för 75 som jag ska ta! Det enda jag måste ta reda på är vad jag ska göra åt mina ärr, min kropp...kan inte ha sex med någon....hur har ni gjort, ni som har varit självdestruktiva...har ni gömt ärren eller berättat?
Mer
18 år 11 månader sedan #14753 av LucyintheSky
Svar från LucyintheSky i ämnet vackra kropp

Interlude skrev:
Jo men droger brukar man aldrig utan man missbrukar dom, allting man är beroende av missbrukar man jue...eller? Men jag ska sluta, ska bara jobba juni ut...sen ska jag försöka åka utomlands på någon sorts rehab liksom :)


skillnaden är stor mellan bruket och missbruket men sen beror det från person till person också, om du inte slutar med direkt som bara_på_låtsas blev tvungen och göra så är chansen rätt liten att du slutar med det för gott om det är det du vill göra.. men alla är olika så hoppas du får det som du vill.. bland de bästa med cannabis är att man kan Inte bli beroende av det.. det e inte beroende framkallade sen vill några sitta och påstå att man kan bli psykist beroende vilket bara är skitsnack som ska få saken se så jävla illa ut vilket det faktiskt inte är. kom o tänka på modusväxlande idioter fy fan vad man blir förbannad på dem
Mer
18 år 11 månader sedan #14785 av bara_på_låtsas
Svar från bara_på_låtsas i ämnet vackra kropp
jag har missbrukat droger, det var länge sen jag hade något som skulle kunna kallas "bruk". jag är skiträdd för domen....jag vill INTE hamna i finkan. jag är alldeles för klen och sjuk för att kunna hantera något sånt. Men det är nog rätt lugnt, blir nog bara böter....
Mer
18 år 11 månader sedan #14859 av LucyintheSky
Svar från LucyintheSky i ämnet vackra kropp
säkert bara böter.. men du kanske tom haft sog ;D iaf hoppas de fixar sig
Mer
18 år 11 månader sedan #14881 av Tumelisa
Svar från Tumelisa i ämnet vackra kropp
Hej Interlude...
Blir det bättre av att ta narkotika? Jag känner mig så sugen på att prova men jag vet inte hur jag ska få tag på det... Jag vill fly, fly från allt... Alkohol kräks jag säkert av... Detta är säkert ett knepigt inlägg men jag vill bara fråga... Blir det lättare i psyket av det?