vackra kropp

Mer
19 år 1 dag sedan #14428 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet vackra kropp
Jo jag är ganska ung. jag är nitton.
Just nu äter jag ingen medecin, slutat med zyprexa,efexor och atarax för att jag själv ville det. Men nu har jag ju fått borderline som diagnos så jag ska få någon ny medecin ,men jag har inte fått tid hos läkaren förrens i slutet av juni!
Jag gick regelbundet hos psykolog varje vecka, nu hoinner jag inte...jag jobbar mycket...klarar inte av det men jag behöver pengarna, jag kan inte ligga hemma hela dagarna...då kommer jag bara bli självmordsbenägen och röka mer hash.

Efter regn kommer solsken...eller bara mer regn..
Mer
19 år 1 dag sedan #14429 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet vackra kropp
Jag var just orolig för dig faktiskt..
det e bra att du jobbar på...

bara en liten fråga förresten, om du nu jobbar för pengarna, o för att du inte ska röka hasch, var fan får du tag på det så biligt att du har råd o ligga hemma o flumma bara?

Öh...fattar du vad jag maenar?
Mer
19 år 22 timmar sedan #14470 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet vackra kropp
Då fick jag försörjningsstöd på den tiden...det är inte mycket men inte lite det dåliga var ju att allt ju till röka! sen har jag kompisar som fixar bra priser och så!
Mer
19 år 21 timmar sedan #14474 av LucyintheSky
Svar från LucyintheSky i ämnet vackra kropp
i vilken synvinkel..
Mer
19 år 21 timmar sedan #14476 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet vackra kropp

Interlude skrev: Då fick jag försörjningsstöd på den tiden...det är inte mycket men inte lite det dåliga var ju att allt ju till röka! sen har jag kompisar som fixar bra priser och så!


*ler*

"på den tiden.."

Men jag förstår.
Mer
19 år 21 timmar sedan #14477 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet vackra kropp

Alternativ skrev: Produkten kan säljas till vänner och kundkretsen kan växa snabbt; vänners vänner och vänner till vänner.


*ler ännu mer*

vad jag roas av ordval ikväll..
"vänners vänner och vänner till vänner"
hehe..

men...
varför skulle detta då blir en "dyr" affär?
låter ju mer som det växer o blir en lönsam affär av det du säger...?

det är väl först om maffian eller polisen, eller ngn galen famn-medlem kommer det kan bli en "dyr" affär att sälja?