Så här fungerar samhället

Mer
11 år 11 månader sedan #491311 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Så här fungerar samhället

tobbe skrev: Då måste det vara något i miljön som utlöser skiten. Undrar vad det kan vara.


Stress och trauman räknas till de miljöfaktorer som kan trigga schizofreni om man är genetiskt predisponerad. Sedan diskuteras även cannabis.
Mer
11 år 11 månader sedan #491328 av Ready
Svar från Ready i ämnet Så här fungerar samhället

PSR skrev: Jag är inte rätt person att komma med goda råd, men jag tror många tjejer vill se lite finess.


Det tror jag också. Alla människor har bra och dåliga sidor. Börjar man kopiera någon annan så finns risken att ens egna bra sidor förträngs och det som är unikt och fint i ens egen personlighet försvinner.
Mer
11 år 11 månader sedan #491551 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Så här fungerar samhället
Ready,

Tycker du att psykiatrin eller RSMH borde anordna kurser hur man hittar en partner?
Mer
11 år 11 månader sedan #491573 av Ready
Svar från Ready i ämnet Så här fungerar samhället
Admin1,

Ja, det kanske inte hade varit så fel.
Mer
11 år 11 månader sedan #491841 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Så här fungerar samhället
Ready,

Du kanske skulle skriva en bok om hur man med psykiska besvär ordnar en tjej? Tror nog att det finns behov av en sådan bok.
Mer
11 år 11 månader sedan #491851 av maria-w
Ready, har du provat kontaktannonser på nån internetsite. Då kan man lära känna varandra via brev innan man träffas irl. Jag och richard träffades på det sättet. Jag tror knappast att jag skulle ha fixat att lära känna nån genom att bara prata direkt.

7e himlen hette den siten då. Nu heter den Solid Love. Jag kanske har tjatat om den förut. Men det är bara för att den är så bra. Finns många som hittat sin livskamrat där.

Det finns ju andra siter oxå om man hellre vill ha sex bara, men den här är bra om man letar efter nån att dela livet med.