SD är lika med fascister!

Mer
4 år 2 månader sedan #1229283 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Världen går inte i bara svart och vitt PW. Du målar som vanligt fan på väggen.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229284 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet SD är lika med fascister!
De högutbildade inom Sd hoppar av eller blir politiska vildar, frågan är om det ska bildas en samlingsregering av högern och dra in på bidragen. Tror inte en sekund på att den extra vårändringspropositionen skulle gagna välfärden, dem har slagit till med 7.5 miljarder och den riktiga frågan blir hur det hela finansieras?

slopandet av extratjänsterna gjorde massor av folk arbetslösa, tack vare den huvudlösa slopandet av m. kd och sd. i decemberöverenskommelsen december 2018. På mitt jobb försvann många, som hade behov av skyddade anställningar.

Så jag ger inte fem öre för den överenskommelse som har slutits med v och högern i mina ögon.

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 2 månader sedan #1229285 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Om vi kommer att få pension eller sjukersättning i framtiden, beror väl på om det finns några pengar att dela ut.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229287 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet SD är lika med fascister!

Geta skrev: Konstigt att folk inte begriper det?


Svenskar tror blint på politiker och myndigheter. Störst förtroende har Skatteverket såg jag igår. Sossarna har blivit Gud och Riksdagen hans lärjungar... (Ojdå, nu får jag PW på mig!)
Mer
4 år 2 månader sedan #1229288 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SD är lika med fascister!
Tycker i det här fallet att det är du som målar fan på väggen. Du säger hur SD KOMMER göra fast ingen har en aning om det.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229289 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Har man ingen aning ska man väl ändå inte rösta på dem! Fråga IngeF hur det gick i Norge. Då får man en aning.