SD är lika med fascister!

Mer
4 år 3 månader sedan #1228309 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Kvinnor kan!
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228327 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Så brukade min handledare säga: kvinnor kan. Sedan fnissade han. Han hette Thord men är död nu. Han var jättesnäll kunde bli extremt upprörd på bara en sekund, helt illröd i ansiktet. Jag tror att det var hjärtat han dog av.

Apropå anarki så bor jag i en by som saknar parkeringsvakter. Det har lett till total parkeringsanarki. Folk ställer sig hur som helst, kors och tvärs och respekterar inte vanliga parkeringsregler. Då väcks min fråga hur det i verkligheten skulle bli med anarki som styrelseskick. Totalt kaos antagligen. Nu har kommunen här insett att det inte funkar om ingen regel finns, och någon som ser till att reglerna följs. Så det ska så småningom bli datumparkering. Det ska bli skönt för som det är nu funkar inte snöröjningen p g a alla konstigt parkerade bilar.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228328 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Undrar också hur anarki ska fungera?
Mer
4 år 3 månader sedan #1228329 av Recard2016
Du kanske borde typ läsa 5 böcker om vad anarki är, nuvarande samhälle är kaos. Är det inte i det det är parkeringskaos? Anarki= kaos, e en statskapitalistisk propaganda bild som är extremt stark i folk o sprids via borgerlig media.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228330 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Men det är ju på grund av laglösheten som kaoset med parkerade bilar har uppstått Recard? Är inte anarki =laglöshet?
Mer
4 år 3 månader sedan #1228331 av Recard2016
Jag tänker inte utbilda dig på nåt du inte ens försöker förstå.