Kommer wilmas mördare sitta i fängelse livet ut?

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1270476 av Pimed
2000 år sen var inte så länge sen och trögare går världen. Som det står stilla.
Mer
3 år 9 månader sedan #1270914 av Cosmos

Pimed skrev:

Cosmos skrev: Vad då inte fatta


Men du fattar alltid absolut ingenting. Du misstolkar alltid. Men det är lugnt för jag vet du är alkoholist och hjärnan har skadas. Men det spelar ingen roll för jag gillar dig ändå. Kram!


Det är möjligt att mina grå inte alltid gör sitt jobb, men för att misstolka måste input vara exakt och inte dubbeltydigt.

Din sågning av mig och hjärna får stå för dig. Att du betraktar mig von Oben och klappar mig på huvudet är däremot bara bedrövligt. Precis som om du är det bästa Gud har skapat!
Mer
3 år 9 månader sedan #1270915 av Geta
Skyll på narcissismen!
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1270918 av Pimed

Cosmos skrev: Det är möjligt att mina grå inte alltid gör sitt jobb, men för att misstolka måste input vara exakt och inte dubbeltydigt.

Din sågning av mig och hjärna får stå för dig. Att du betraktar mig von Oben och klappar mig på huvudet är däremot bara bedrövligt. Precis som om du är det bästa Gud har skapat!

Förlåt det var dumt!
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 9 månader sedan #1271083 av IngeF

Pimed skrev:

IngeF skrev:

Pimed skrev: Seriemördarnas mammor är inte normala. Dom har nästan alltid en uppväxt där föräldrarna gjort barnet sjuk.

De gamle forklaringene på schizofreni og autisme har nå migrert over til personlighetsforstyrrelse. Det er alltid den dominerende eller følelskalde mors feil. Det ser glatt bort i fra epigenetikk, og at miljøpåvirkningen starter ved unnfangelse. Psykoterapeutisk tankegods er en nødvendig betingelse for en narsissistisk kultur.


Du missar att hjärnan är det känsligaste apparaten i världen. Många härinne har beskrivit hur dom har blivit sjuka i psykoser av trauman Men det verkar inte ha gått in i ditt huvud. Du ger säkert blanka fan i det eller hur? Det är jävligt respektlöst attityd du har. Och ändå vet du inte ett skit. Problematisk uppväxt med föräldrar likt trauman kan påverka hjärnan på sätt vi aldrig kommer förstå under vår livstid.

Dessutom har Geta rekommenderat psykoterapi som hon fick i åtta år som har hjälpt henne mycket.

Epigenitik kommer bevisa detta då vi är i bara början av den resan. Och långt kvar till en del viktiga svar. Jag är övertygad om att generna och DNA förändras av miljön lika mycket som det liv vi lever styrs av omständigheter och slump.

Nettopp fordi hjernen er et meget sårbart organ kan veldig mye gå galt før og under fødsel. Den slags faktorer er anti-psykologiske.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1271167 av Pimed
IngeF,

Sant! Jag vet en snubbe som var med om en bilolycka och skadade sin hjärna och han mördade hela sin familj. Han blev en brutal och iskall mördare pga skadorna på hjärnan han fick av den bilolycka han hade varit med om.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.