Kommer wilmas mördare sitta i fängelse livet ut?

Mer
3 år 9 månader sedan #1270453 av Geta
Nej, den kanske finns på Viddla.
Mer
3 år 9 månader sedan #1270455 av Nissegossen
Han som sitter inne tog i princip med henne och höll om hennes händer och höll det greppet och fyrade av. Han sitter där han sitter på Goda grunder

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 9 månader sedan #1270456 av Geta
En ung tjej i en pingstförsamling som skaffade ett vapen på Sergels torg. Hon fick hemliga sms som hon trodde var från Gud.
Mer
3 år 9 månader sedan #1270466 av Vittrad
Som i själva verket var från Knutbypastorn Helge Fossmo, eller hur var det nu?
Mer
3 år 9 månader sedan #1270468 av Geta
Ja, så var det. Han sitter i fängelse för anstiftan till mord.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 9 månader sedan #1270471 av Jocke
Har medvetet lämnat denna tråden till de som vill spekulera? Det är bevisat att Fossmo och den där damen som skulle vara jesus sändebud på jorden manipulerade barnflickan! Gud enligt all världens religioner ett påfund till att skapa ondska. Agnostiker som jag är, så tror jag på en högre makt men inte så som det fabuleras i kring bibeln och andra religiösa skrifter.

Jag tror jesus hade psykoser, inte enligt våra nuvarande tankar, utan det som var påtänkt för tvåtusen år sedan. Ondskan finns där inom oss alla, men inte att det ska vara djävulen i alla mordfall. Har tänkt lite idag, och tror livet för många handlar om prestige, de kan inte ha fel! Hatasinnesförebråelserna, tänk att livet alltid har varit så här. Då borde Jesus finnas i vår tidevarv också? Kan det vara möjligt? Låt oss besinna oss, livet är fan så mycket svårare än så, än att bara leva på hoppet. Hur naiv får man vara egentligen.

Vars är världen på väg?