Kommer wilmas mördare sitta i fängelse livet ut?

Mer
3 år 9 månader sedan #1270364 av Lejonhjärta
Måste vara en sjuk jäkel, det där... han som gjorde det, och sedan sparade huvudet. ALLTSÅ FY FAN.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1270366 av Geta
Det kan inte vara någon hastig impuls att han mördade henne.

Lite likt Ubåts-kaptenen Madsen i Danmark. Han kommer att omsvärmas av beundrarinnor i fängelset som vill gifta sig med honom.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Geta.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1270370 av Pimed

Geta skrev: Ja, i media har det flera gånger framkommit att han hade hennes huvud i garderoben. Som trofé måste det vara mest laddat.

Jo det måste vara som en trofé tror jag. För kroppen hittade dom aldrig. Han var duktig på att gömma den. Varför inte huvudet då? Jag tror han är lite som han i boken och filmen "American Psycho"! Men jag kan ha helt fel.

Lejonhjärta skrev: Måste vara en sjuk jäkel, det där... han som gjorde det, och sedan sparade huvudet. ALLTSÅ FY FAN.

Han genomgick en rättspsykiatrisk undersökning och ansågs inte vara sjuk utan frisk.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 9 månader sedan #1270378 av zoegas
Det kan ju vara så att han inte hunnit göra sig av med huvudet. Troféer är något som bara finns på film.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1270380 av Pimed

zoegas skrev: Det kan ju vara så att han inte hunnit göra sig av med huvudet. Troféer är något som bara finns på film.


Jaha men då kanske det var en impuls som Geta skrev. För hade han planerat det hade han väl hunnit göra sig av med huvudet oxå.

Va troféer bara på film? Jag måste ha blandat ihop krimserier ihop med dokumentärer om mördare och seriemördare. Dom går juh alla på natten på teven som man tittar på. Wilmas mördare kanske själv tittat på sånt och spara huvudet som trofé? För han sneade på att titta på sånt? Kanske lite långsökt. Jag tycker han verkar för samlad för att handla utifrån impulser. Men jag kan helt fel vad vet jag.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 9 månader sedan #1270381 av zoegas
Men han är ingen seriemördare. Troligast är ju att han varit svartsjuk och hatisk ett bra tag. Till slut fick han nog och slog ihjäl henne. En helt vanlig idiot med andra ord.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻