Kommer wilmas mördare sitta i fängelse livet ut?

Mer
3 år 9 månader sedan #1270140 av Miika
Förstår inte poängen med att ha hennes huvud i garderoben, han måste vara riktigt störd
Mer
3 år 9 månader sedan #1270142 av Geta
Nej, han ska vara psykiskt frisk. Psykiskt friska personer kan göra hemska saker.
Mer
3 år 9 månader sedan #1270181 av memphis
Det är nog svårt att göra sig av med ett huvud. Det går ju inte att dela på ett enkelt sätt. Jag såg en dokumentär om en kvinnlig mördare, och hon hade stekt offrets huvud i ugnen.
Mer
3 år 9 månader sedan #1270182 av Nissegossen

Admin1 skrev:

Geta skrev: Japp! Polisen kan ha utsatts för hot av klanen.

Hans föräldrar har tagit avstånd från honom. Han grät när han fick reda på det.


Om jag gjort något, så hade jag fått stå för det och mina föräldrar hade också tagit avstånd från mig. man gör bara inte något sådant, hade Jesus fått till sig att någon hade hamnat i fängelse hade han fått sitta där till sista skärven var betald

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 9 månader sedan #1270183 av Geta
Vem skulle inte få mardrömmar om man hade ett huvud i garderoben.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1270187 av Nissegossen
Mördaren hade fått blivit hängd på ett kors liksom de två som hängde på kors samtidigt med Jesus. Till den ene sade han inatt skall du vara med mig i Paradiset

Mördaren är skyldig att ge henne ett liv igen, också där Jesus, om någon mister sitt liv för min skull är han lovad ett nytt liv i Kristus. Dessutom var inte rädd för den som kan ta livet av kroppen, nej var rädd för den som kan döda själen

Fritt ur minnet bäst jag säger det annars får jag bannor från kristna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.