Jesus, fanns han?

Mer
14 år 9 månader sedan #231728 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jesus, fanns han?
Pottis skitbra jum gung i den låten.

Hon var ju gift med Ike Turner, som misshandlade henne och var hög på droger för jämnan, nuförtiden existerar ju bara hon på stjärnkartan! Det var musik från min egen, både barn och ungdom , som sagt, jag gillar henne och hennes musik. Hon är ju en produkt av den riktigt tidiga soul och rockeran!

Ger dig några låtar av henne till, jag kan bara inte låta bli!
[youtube]
[/youtube]
[youtube]
[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
14 år 9 månader sedan #231729 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Jesus, fanns han?
Hade "glömt" vad bra When the heartace is over är! Tina är bra överhuvudtaget!
  • Melun
  • Besökare
  • Besökare
14 år 9 månader sedan #231730 av Melun
Svar från Melun i ämnet Jesus, fanns han?

idefix skrev: Jag tror på Jesus som en vis man som levde i Mellanöstern för flera tusen år sedan. Utanför nya testamentet finns inget som tyder på att Jesus någonsin utförde mirakel eller stod upp från det döda, alltså sluter jag mig till att Jesus med allra största sannolikhet är lika död som Elvis.


Precis, hur kan man tro att jesus lever om man inte fått bevis på det??!!???
Jag ber till Jesus att han uppenbarar sig för dig och får dig att förstå att han lever....
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
14 år 9 månader sedan #231731 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Jesus, fanns han?
Tänk på Melun att han kanske inte vill det ens.
Mer
14 år 9 månader sedan #231741 av idefix
Svar från idefix i ämnet Jesus, fanns han?

Melun skrev: Precis, hur kan man tro att jesus lever om man inte fått bevis på det??!!???
Jag ber till Jesus att han uppenbarar sig för dig och får dig att förstå att han lever....



Varför uppenbarar sig inte Jesus inför alla på ett sådant otvetydigt sätt så att ingen i hela världen kan förneka att han är guds son?

Jag tycker det verkar elakt att döma stora delar av mänskligheten till en evighet i skärselden genom att gömma sig.
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
14 år 9 månader sedan #231742 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Jesus, fanns han?
Förstår ditt resonemang, men kan det inte va så att det är männsikans påhitt det där med evig skärseld? Man behöver ju inte heller köpa allt för att det står skrivet.