Reinkarnation

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1249457 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Reinkarnation
NMR har jag aldrig varit medlem i. Jag var delägare i NRP, Nordiska rikspartiet. Men jag var bara sexton år, det borde vara förlåtet idag.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249463 av memphis
Svar från memphis i ämnet Reinkarnation
Ja, då var du bara barnet Fantasio, så det är nog förlåtet. Man kan knappt ansvara för sina handlingar när man är så ung. Hjärnan är inte färdigväxt.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249465 av Geta
Svar från Geta i ämnet Reinkarnation
Fantasio,

Du blir nog insläppt genom Pärleporten av Sankte Per, när den dagen är aktuell.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1253865 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Reinkarnation
Jag känner en dragning till Stockholm. Jag har varit där massor av gånger och det känns nästan som att komma hem. Kanske har jag levt där i ett tidigare liv. Eller så tar jag in signaler från mina medmänniskor, jag får samma känslor som de får via sina sinnen. Jag tror mig leva och bo i kanske Huddinge i ett annat universum. Eller om det är minnen från ett tidigare liv.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253870 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Reinkarnation
Jag bodde i Stockholm för längesedan och det var ingen höjdarupplevelse. Kallt, hårt och människor som var falska. Jag jobbade på psyket på SöS så där fick jag användning för mina studier och erfarenheter. Men avdelningsföreståndaren ville inte ge mig en patient att vara kontaktperson åt, vet inte varför. På frågan om varför log han bara som om jag var en idiot.

Minns att där var en svårt sjuk patient som utseendemässigt var en kopia av mig själv. Samt den obligatoriska borderlinepatienten som älskade att bli jagad i korridoren när hon hade skurit sig. En kändisdotter var också där, känns som jag fortfarande inte kan säga vem det är.

Stockholm är en vacker stad och kan vara kul att besöka för a night out, men bo där? Njet.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253911 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Reinkarnation

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum