Reinkarnation

Mer
3 år 10 månader sedan #1257072 av memphis
Svar från memphis i ämnet Reinkarnation
Religioner har mer syfte än så Cosmos. De är i te bara till för att hjälpa oss med döden, utan med själva livet!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1257088 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Reinkarnation
Jag skulle vilja träffa min katt i Himlen. Att för evigt vara djur verkar dock inte så kul. Kanske vi människor blir djur i vissa liv. Det är ett hårt liv att vara djur, om man nu inte är ett husdjur. Men tänk om man blir illa behandlad, då kan man inget göra åt saken förutom att bitas.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1257160 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Reinkarnation
Är Halle Berry bara en simpel reinikarnation av Huckleberry finn? Eller är hon en fantastisk reinkarnation av den mindre fulländade Huckleberry, tyvärr kan vi inte fråga Mark Twain, eller kan vi? En seans kanske...

300
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1257211 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Reinkarnation
Att upprepa samma liv och få det bättre i nästa ansåg Einstein vara mycket dumt, att upprepa samma experiment och få samma resultat, är dårskap, men jag gissar att han hade bägge lösningarna på sitt EMC2 han löste det, de förkastade det då de fick astronomiska resultat, men det hela vet USA om du kan hitta dig själv på andra sidan universum.

Men det är mörkat, men annars varför vill de med alla tillgängliga medel blicka dit, de kan ha kontakt med de som är där. rågar du får du inga svar från forskare i USA, det är mörkat hela vägen inklusive Philadelphia experimentet Dock hade inte forskarna så mycket kött på benen de som var ombord fastnade i stålet och alla ombord blev fall för psykiatrin.

www.google.com/search?sxsrf=ALeKk03hUXGc...td2l6&sclient=psy-ab

Ja. vi kan därmed göra saker under dagen då vi inte under dagen gör samma saker dit vi kommer och det vet de som är inne i oss, de kan skicka vår ande dit vi gör annat just då, då kan vi vara att vi gör inte alls samma sak,vi är alltså budbärare ja, när de i anden talar till oss, kan vi lyda på ett ställe, men inte alls inte lyda på ett annat Einstein visste det men han gjorde villospåret att ekvationen gick inte i hop och gåtan därmed är olöst och därav fejkade han resultatet
Att flytta ett krigsskepp någon helt annanstans slutade i fiasko. Dagen före installerades 300 ton elektronisk utrustning, efter fiaskot, tog de ut all elektronik som var installerad och försökte dölja alla spår. Om ni kan lösa ekvationen, så är det bara att lyckönska. Varenda forskare skulle säga de ombord var inte psykiskt sjuka, det är ni som fabricerar fakta vilka är fake news

Men ponera vad jag upplevt det är saker som över natten förändrats en sak kan vara liknande men inte samma. Det har inte varit andra som bytt ut sakerna det sker över natten då vi är där vi sover för det mesta i sängen, där kan det ske ett hopp i Universum, till någon annan planeten jorden. Ni fattar inte att vi i detta liv, vandrar med vår ande i själen och vi byter så vi vandrar från kropp till kropp i själen med vår ande det är himmelriket och vi är mitt i det och ni fattar inte och i det visste redan Einstein när han sade att göra om samma test med samma resultat är dårskap. Faktiskt inte han var utav Judisk ätt, vilket även Moses var.

Han var tvungen att fly från Farao då han dödat en vakt som behandlade Israelerna dåligt och det står han såg sig om tittade bakåt åt alla håll, men det märkte hans landsmän då de genom släkten visste samma sak som Moses, de kände väl till den tekniken som Moses hade, dvs den tidens Astronomer alltså Astrologer kunde genom stjärnornas plats i Universum kunde se att de bytt plats och de kunde i Stjärnorna se att vakten hade blivit mördad och bevisade på ett ögonblick att Moses låg bakom hans död. Dagen efter var det allmängods för Israelerna, vilka pratade öppet om det. Det var därför Moses tillbringade 40 år i öknen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1262059 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Reinkarnation
Ibland tror jag på reinkarnation, ibland inte. Just nu är jag osäker. Man vill ju vara hos de man älskar en evighet, det går ju inte om man far mellan Himlen och jorden. Vi kanske återföds tillsammans med de vi älskar och kör ett liv till.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1262839 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Reinkarnation
Jag tror jag kommer ned på jorden igen, för jag vill leva ett normalt liv, inte sitta med leda och plågor varje dag. En partner och barn vill jag ha i nästa liv.