Rikedom?

Mer
3 år 7 månader sedan #1284013 av Stoneage
Svar från Stoneage i ämnet Rikedom?

Admin1 skrev: Jag tycker att en hel del tyder på att du vill ha pengar av oss. Kanske andra här också tycker det? Varför gnäller du annars så mycket om din dåliga ekonomi och försöker framställa den sämre än vad den är? Jag tror du har 12000-15000 kr i månaden att röra dig med, men godemannen har hand om pengarna gudskelov.


Varför har du valt ut just Nissegossen att klandra?
En hel del av informationen som skrives på viska.se är gnäll, oförtjänt gnäll om man frågar mig.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284016 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Rikedom?
Jag är från arbetarklass 8ch militärer.. Hade jag blivit läkare hade jag gjort en klassresa och delat med mig av mina pengar till mina föräldrar. Men nu har jag snarast gjort en klassresa neråt som sjukpensionär. Men jag lever. Det gör inte min faster som dog i cancer. Så länge det finns liv finns det hopp. Och jag har ett rätt bra liv numer.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284022 av Stoneage
Svar från Stoneage i ämnet Rikedom?

Amandara skrev: Jag är från arbetarklass 8ch militärer.. Hade jag blivit läkare hade jag gjort en klassresa och delat med mig av mina pengar till mina föräldrar. Men nu har jag snarast gjort en klassresa neråt som sjukpensionär. Men jag lever. Det gör inte min faster som dog i cancer. Så länge det finns liv finns det hopp. Och jag har ett rätt bra liv numer.


..."Men jag lever."

Hjärtligt grattis.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 7 månader sedan #1284029 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Rikedom?
Min klassresa blev inte så mycket av. Jag tog min examen och jobbade något år men sedan bar det neråt. Men nu känner jag mig fri och bekymmerslös utan alla krav på prestation.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 7 månader sedan #1284030 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Rikedom?
Dessutom har jag det hyfsat ekonomiskt efter pensionen.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1284034 av Geta
Svar från Geta i ämnet Rikedom?
Det är så skönt att inte ha några krav på sig och inte behöva ingå i stora arbetslag.

Har märkt hur olika man blir behandlad på grund av status. Fick prova på att praktisera som sjukvårdsbiträdeselev. Det var inte nådigt.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Geta.