Eva, den andra kvinnan på jorden...

Mer
3 år 7 månader sedan #1285116 av Nissegossen

Skellington skrev: Nissegossen, "lekerne" är ett svenskt ord för att avancera.


Bra det gör jag, men det jag slagit upp och läst var förklaringen den jag skrev något löst sammanfogat även om min far inte hade mycket skolgång så visste han mycket

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1285118 av Skellington
www.kvinnofronten.nu/Formodrar/lilith.htm

Nissegossen skrev:

Skellington skrev: Nissegossen, "lekerne" är ett svenskt ord för att avancera.

Bra det gör jag, men det jag slagit upp och läst var förklaringen den jag skrev något löst sammanfogat även om min far inte hade mycket skolgång så visste han mycket

Det låter som min far Nissegossen, han kan mycket.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1285123 av memphis
Min bibel är från år 1900. Den är väldigt svårläst, så jag kan knappt läsa i den för att typsnittet är så konstigt. T ex ser s och f likadana ut. Men nya testamentet har jag i en annan bok som går att läsa.

Första mosebok är på 49 sidor. Ska jag leta reda på lilith där så får jag nog hålla på ett tag.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1285125 av Skellington
Sakta i baktarna, Geta kan klaga på att du tänker fritt.
Mer
3 år 7 månader sedan #1285129 av memphis
Tror inte att Geta har nåt emot fritt tänkande, Skellington. Det var en stor skandal här på Viska med en tjej som spammade videoklipp, vilket ledde till att Viska låg nere en hel vecka. Det är det som Geta har i åminne. Det är inte klippen i sig som är problemet, för de ligger hos Youtube och tar ingen plats här, men det var frekvensen av videoklipp som gjorde att aktiviteten tolkades av webbhotellet som en spamrobot. Nu postar ju inte du videos var 15:e sekund, så jag tror inte att det är nån fara.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1285132 av Skellington
Okej memphis, bra att någon äntligen förklarar! Om någon postar för många yt så ska inte det vara ett problem. Men om det blir ett problem, klaga inte på de som inte utgör ett problem. Min mission nu är att klaga på allt Geta gör, för hon saboterar fritt tänkande.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Skellington.