Förlåtelse

Mer
3 år 5 månader sedan #1300055 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Förlåtelse
Pimed:

Åter.igen, jag ljuger inte vare sig om USA-resan eller om utbildningen. Jag var i USA en månad, inte bara tre veckor och jag har pluggat i fem år till ett yrke som i princip är stigmatserat i det här ljävla landet där man är avundsjuk och missunnsam på människor som anstränger sig.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300056 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Förlåtelse
Ja, Cosmos är psykolog. Det är helt sant. Hon ljuger inte.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300057 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förlåtelse
Att vara intelligent behöver inte betyda att man har hög intelligens. Idag blir man nog uttagen som cyberkrigare om man har hög intelligens vid mönstringen.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1300062 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Förlåtelse
Jo det struntar jag fullständigt i vare sig det är lögn eller inte. Däremot har hon oxå varit slängd i käften och under vissa omständigheter varit skrytande.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1300064 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Förlåtelse
Geta att vara inelligent behöver inte betyda hög IQ menade du väl? IQ-tester säger inget då kultur och socialgrupp inte tas i beaktande.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Cosmos.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1300066 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Förlåtelse

Geta skrev: Att vara intelligent behöver inte betyda att man har hög intelligens. Idag blir man nog uttagen som cyberkrigare om man har hög intelligens vid mönstringen.

Jag struntar fullständigt i intelligens varför är det så himla viktigt?

Cosmos skrev: Att vara intelligent behöver inte betyda hög IQ menade du väl? IQ-tester säger inget då kultur och socialgrupp inte tas i beaktande.

Orka bry sig om såna idiotiska saker. Suckar djupt....
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.