Förlåtelse

Mer
3 år 5 månader sedan #1300067 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Förlåtelse
Intelligens är att se på saker från olika håll men ändå lösa ett problem utifrån ett dåligt underlag.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1300072 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förlåtelse
Pimed hade du fysik för att bli pilot? Klarade du psykologiska test? Fungerar du lugnt, när det hettar till?

Att få diagnosen schizofreni i unga år, är något av det sämsta underlag man kan få. Man famlar i luften. Idag är det kanske något bättre än förr.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1300074 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Förlåtelse

Geta skrev: Pimed hade du fysik för att bli pilot? Klarade du psykologiska test? Fungerar du lugnt, när det hettar till?

Att jag har lite tålamod för dina idiotiska dumheter betyder inte att jag inte kan behålla lugnet när det hettar till. Du kan se det som min underhållning. Svaga, svaga, svaga så dumma och svaga människa

Cosmos skrev: Intelligens är att se på saker från olika håll men ändå lösa ett problem utifrån ett dåligt underlag.

Har du läst det från nån kärringblaska igen som din masterexamen i psykologi?
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300077 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Förlåtelse
Du är verkligen en idiot.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1300078 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Förlåtelse

Cosmos skrev: Du är verkligen en idiot.


När kommer från dig så bjuder jag på det. Livet känns så mycket enklare och bättre då!
Mer
3 år 5 månader sedan #1300081 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Förlåtelse
Mig ville de ha till telegrafist i ett år på Gotland. Jag valde tio månader på I4 i en eldledningsgrupp. Jag var e-signalist.