Förlåtelse

Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1299951 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Förlåtelse
Tror det finns två olika förlåtelser. Förlåta i sitt hjärta och det andra är att ge förlåtelse rent praktiskt. Förlåta i hjärtat är bra för oss själva och rätt. Att ge förlåtelse praktiskt går ju inte om personen inte ber om förlåtelse och vill bli förlåten.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 5 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1299952 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Förlåtelse
Att det blev så här berodde på att Nissegossen har givit felaktiga uppgifter om sin ekonomi, som han gnällde om ständigt i ett par år. Jag trodde inte på det för han har ju jobbat i 20 år och blev less. Jag tog reda på hans inkomst, som han förnekade sedan har han nyss bekräftat att han har 15000-16000 i månaden netto. Men jag tror han kan få 2500 kr mer om han söker rätt.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1299953 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förlåtelse
Har ni sett filmen om Susanne Ostens mamma som var schizofren och samlade på sopor. Tänker att det är något liknande med Nissegossen som dras till grovsoprummet.
Mer
3 år 5 månader sedan #1299956 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Förlåtelse
Nissegossen är ensam om att leta i grovsoprummet här. Det kan inte varit typiskt för schizofreni. Jag har iofs tittat in där ett par gånger senaste månaden, men det var bara skräp där.
Mer
3 år 5 månader sedan #1299957 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Förlåtelse
Lite krutrök osar det ibland. Och här har det inte ens osat krutrök. Var och en har rätt att lyfta sin röst. Lufta. Det är inte ofta admin säger ifrån. Han har oxå rätt att göra det. Nissegossen behöver inte lämna in för det. Han har nog sina randiga och rutiga skäl. Han har väl tröttnat på oss. Annars hade han varit här, tänker jag. Alla kan vi lacka ur.
Mer
3 år 5 månader sedan #1299958 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Förlåtelse

Anchored in Christ ✟