Problem

Mer
5 år 11 månader sedan #1052594 av krokus
Svar från krokus i ämnet Problem
Amandara
:hjärta :kram
Mer
5 år 11 månader sedan #1052617 av memphis
Svar från memphis i ämnet Problem
Om jag får fråga, du svarar om du vill såklart, men vad är det som har hänt egentligen? Dina föräldrar skulle förverkliga sin dröm att bosätta sig i Spanien var det väl tänkt, har de blivit stressade av allt och ska separera?
Mer
5 år 11 månader sedan #1052620 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Problem
Ja de har separerat. Vet inte vad som hänt. Mamma säger att pappa surat till efter att ha sett fråga doktorn.....? Och att han tycker att hon inte anstränger sig tillräckligt när det gäller sex men det undrar jag verkligen om det är sant. Jag fattar inget. Men jag vet att mina föräldrar är väldigt olika och att de kämpat i mååånga år för att hålla ihop.....vilket jag fick känna på som barn och var sjukt orolig att de skulle skiljas.....som barn vill man båda sina föräldrars bästa och en skilsmässa känns hotfull. Nu undrar jag om de inte hade mått bättre av att skiljas långt tidigare.....
Mer
5 år 11 månader sedan #1052624 av memphis
Svar från memphis i ämnet Problem
Ok. Ja ibland kan det ju vara det bästa. Hoppas det löser sig bra!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1052626 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Problem
Ja, flytta utomlands löser inga problem! Men jag förstod inte att det hade gått så långt som till separation i dina föräldrars namn! Jag trodde bara din pappa hade fått hemlängtan? Men det är sådana här situationer som skapar hemlösa! Det här är en farlig situation, för en skilsmässa kostar! Ja, det enda jag kommer på är soc?

Ursäkta mitt snäva tänkande, livet är ett givande och tagande, även din mor borde hjälpa honom. Jag förstår, dubbla lojaliteter känner jag väl till! Men har inte riktigt tid att hitta en bra bild tror jag?

Ha en trevlig kväll Amandara!

Vars är världen på väg?
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Jocke.
Mer
5 år 11 månader sedan #1052690 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Problem
...Är till för att lösas

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum