Problem

  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
5 år 11 månader sedan #1052827 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Jag nämner inga namn!
Bra att du nämner Jocke att det kan misstolkas!
Mer
5 år 11 månader sedan #1052866 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag nämner inga namn!
Jag kan inte ta med mig Loppan för pappa tycker att mamma ska ta hand om henne. Jag kan inte heller lämna för jag har lovat att vara hundvakt när mamma åker till Sverige. Phu.....längtar hem
Mer
5 år 11 månader sedan #1052867 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag nämner inga namn!

Amandara skrev: Jag kan inte ta med mig Loppan för pappa tycker att mamma ska ta hand om henne. Jag kan inte heller lämna för jag har lovat att vara hundvakt när mamma åker till Sverige. Phu.....längtar hem


Ta vara på dig och jag hoppas på att du får en trivsam vistelse i Spanien, men om det inte är trivsamt ta första plan tillbaka till Sverige

Dina föräldrar verkar bli kvitt med varandra låt dem sköta sig med det som berör dem, och gör inte så att du curlar dem då det är deras problem inte ditt

I så fall åk hem på studs.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1083689 av rymd
Svar från rymd i ämnet Jag nämner inga namn!
Har fått problem med pappa och syskon, de vill att jag ska göra något jag absolut inte vill. Dilemma, vill inte göra dem besvikna liksom
Mer
5 år 7 månader sedan #1083832 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag nämner inga namn!
Vadå?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1083834 av rymd
Svar från rymd i ämnet Jag nämner inga namn!
har med val av utbildning och sådant att göra. De gnäller mycket om det mesta jag gör vilket känns tråkigt