Problem

Mer
5 år 11 månader sedan #1052725 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Problem
Jag känner oxå att det är en farlig situation Jocke.....kanske mest för den psykiska hälsans skull..... Jag är orolig....för dem båda. Och det är både för att jag bryr mig väldigt mycket om dem och .....tappade vad jag tänkte på.....ja jag är orolig för bådas mentala hälsa i situationen helt enkelt.
Mer
5 år 11 månader sedan #1052727 av Geta
Svar från Geta i ämnet Problem
Amandara, ska du vara någon sorts stödjare och medlare. Visste du detta, när du reste ner till Spanien?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1052729 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Problem


Ja, sexualiteten sliter sönder många relationer! Men ngt från undersidan har baktankar kring hur situationer löses på sämsta sätt!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 11 månader sedan #1052733 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Problem
Jag jag visste att mitt jobba var ett svårt och tungt jobb.....och än mer att det var så blev jag påmind om när jag kom hit. Hon är bitter mot pappa och jag måste stötta henne så att hon blir självständig i den här situationen och så att hon tar hand om hunden på ett bra sätt. Hon kan vara rätt elak så det är sjukt jobbigt. Jag dricker för mycket vin för att palla. Jag vill min mamma allt väl, min pappa allt väl och Loppan allt väl. Men jag vet inte hur jag ska orka och räcka till. Jag är bara vad jag är....
Mer
5 år 11 månader sedan #1052736 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Problem
Det där med det sexuella är svårt för mig att förstå....mina föräldrar har alltid varit sjukt hemliga om den delen av sin relation varför vet jag inte. Jag kan vara rätt öppen om mina sexuella relationer med rätt personer så jag tror inte att det sitter hos mig utan att de är hämmade på något sätt. Jag förstår inte....
Mer
5 år 11 månader sedan #1052738 av Geta
Svar från Geta i ämnet Problem
Det hade nog inte redaktionen på Fråga Doktorn tänkt sig skulle bli resultatet.