Problem

Mer
5 år 11 månader sedan #1052762 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag nämner inga namn!
Farsan bor hos mig som en jämlik lägenhetsinnehavare sedan han lämnade morsan. Han är välkommen och han visste att han hade den möjligheten när han drog till Spanien och han valde den vägen att gå. Loppan är morsans hund. Vill jag ha Loppan får jag antagligen ta henne för morsan tycker hon är jobbig ibland och hotar och slår henne. Jag är orolig för Loppan och tror att hon har det bättre hos mig och pappa för vi är snällare och kan samarbeta om att ta hand om henne. Men pappa vill inte att vi tar Loppan för han tycker att vi blir för uppvuxna då. Men jag säger att jag tar huvudansvar för Loppan. Som sagt.....jag är orolig för Loppan om hon ska vara hos mamma och så tycker jag väldigt mycket om henne hon är en fantastisk kärleksfull liten varelse. Vi får se var Loppan får sin hemvist men jag hoppas hos pappa och mig.....
Mer
5 år 11 månader sedan #1052765 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag nämner inga namn!
Ja hoppas verkligen det! Ni verkar ju vara stabila och du är yngre och orkar nog ge Loppan det bästa livet! Vi får alla hålla tummarna för att Loppan hamnar hos dig <3
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
5 år 11 månader sedan #1052772 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Jag nämner inga namn!
Men alltså är Loppan i Spanien och du är i Sverige? Hoppas det ordnar sig!
Mer
5 år 11 månader sedan #1052781 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag nämner inga namn!
Både Loppan och jag är i Spanien men jag vill ha med henne till Sverige.
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
5 år 11 månader sedan #1052783 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Jag nämner inga namn!
Oki, akta dej för att äta kött och särskilt kött som är inte genomstekt riktigt ordentligt, dom har en akut epidemi på multiresistenta mördarbakterier för dom proppar extremt mycket antibiotika i sina djur! Spanien är ett av dessa länder som är värst på detta!

Det är väl bara ta henne med dej på det sättet som visar sig möjligt! Om du så måste sno henne! För du verkar kunna ha bättre hand om Loppan, brukar inte annars rekommendera att man snor någons husdjur!

Jag vet en hund som skulle må bra att ha mej som ägare, men det skulle bli jobbigt för jag har mina perioder där jag inte vill göra nånting (blir apatisk) så det skulle bli så himla fel för mej att varje dag gå ut med hunden, jag har dessutom ADHD så jag har svårt för rutiner jag blir sjuk om jag har samma rutiner varje dag, dessutom så behöver jag ensamhet vissa perioder och det gäller allt och alla! Så nej det skulle aldrig funka.....
Mer
5 år 11 månader sedan #1052792 av Lugn
Svar från Lugn i ämnet Jag nämner inga namn!

ChujiYellow skrev: ...dom har en akut epidemi på multiresistenta mördarbakterier...


källhänvisning? :grandpa