Problem

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1052740 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Problem
Nä, många äldre har kvar sexuella reaktioner! Men män förstår inte att kvinnor blir torra efter en viss ålder, och att det sen gör ont att pippa för henne gör inte situationen bättre för män! Vi använder inte huvudet.

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1052747 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Problem
Jag har svårt att tro att min pappa verkligen vill pippa min mamma....de har haft så dålig relation i så många år så jag tror hon ljuger oklart varför. Men en osamshet över något skiljde dem åt för evigt och jag tror att det var enbart bra att de gick skiljdes vägar som saker utvecklat sig. Gäller bara att få mamma att känna sig trygg här i Spanien sedan drar jag....om jag bara har ekonomiska förutsättningar att dra. Jag pallar inte att vara här ilyxrike utan bärande relationer förutom Loppan.
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Amandara.
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
5 år 11 månader sedan #1052751 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Jag nämner inga namn!
Jag vet en snubbe som är porrskadad och hans tjej är asexuell sist jag träffa dom för en fika i stan flippa jag ut och sa man borde skära hans kuk av och sen gick jag och mina vänner! Jag förstår att han har ett stort sexbehov men hon är asexuell han borde ha mera självrespekt och respekt för henne och avsluta relationen och ta sitt ansvar!

Men iaf hon blir inte blött för hon är asexuell så det gör bara ont för henne! Sen hittar han på att han kan inte använda kondom så han har även analsex med henne för han påstår att han vill inte göra henne med barn!

Jag fattar inte hur hjälplös, naiv och tragisk hon är som tar skiten och hon lyssnar aldrig på mina råd utan lyssnar på slutändan på honom! Hon är för dumsnäll för sitt eget bästa!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1052752 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Problem
Nä, båda sänker sig Amandara! Det låter egoistiskt, men du måste tänka på dig själv! Kanske du får med dig loppan på vägen hem?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 11 månader sedan #1052754 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag nämner inga namn!
Jag vill ha med mig Loppan för jag tror hon har det bättre hos mig. Men jag tror att mamma blir värre när jag är i närheten som av något slags trots oklart varför. Men jag vet inte vad som är bäst i helheten. Pappa vill inte ha hem Loppan varför vet jag inte men han har väl sina själ. Han bor ju hos mig nu så han har samma rätt att bestämma som jag har. Vet inte hur det blir med Loppan. Ja jag tror att mamma är sjukt asexuell. Hur tänd pappa är vet jag inte....jag känner inte honom överhuvudtaget på det området. Jag tror att han har blivit väldigt hämmad av att umgås med mamma på det området....tror han var frimodigare förr.
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
5 år 11 månader sedan #1052756 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Jag nämner inga namn!
Vadå han bor hos dej?
Vems hund är Loppan?
Om du tror Loppan har det bättre hos dej så är det ditt ansvar sköta dina kort att det blir så! Eller vad tänker du själv?