Problem

Mer
5 år 11 månader sedan #1052130 av Moderator1
Svar från Moderator1 i ämnet Problem
Du kan väl få en egen tråd så vi kan fokusera på just dina problem och se vad vi kan komma fram till för lösningar.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1052131 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Problem
Är just nu förkyld, och sitter här ensam och tänker på vad jag ska äta för att må bättre. Vätska är viktigt!

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1052227 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Problem
Jag såg i ngn tråd att du vill att din pappa får hjälp Amandara? Är det ekonomiskt eller psykiskt? Är han med i ngn pensionärsorganisation?

Har han kommit tillbaka till Spanien? Men det är väldigt många som behöver hjälp! Privatpersoner, eller din pappa är väl en offentlig person som har varit världsstjärna i ngn idrott? Kan han få ngn hjälp av sin klubb eller landslaget i den sporten?

Är man bäst i Sverige så är man ju bland de bästa i världen! Kommer ihåg en kvinnlig världsstjärna, var nu hon tog vägen?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1052238 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Problem
Havregrynsgröt mättar länge och stabiliserar blodsocker, det en man som inte nära nig, han bor dock i området han har diabetes och propagerar för havregrynsgröt som frukost.

Dock vet inte jag heller hur göra, har inte fått klart för mig vad ditt problem är Amandara ?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1052243 av Geta
Svar från Geta i ämnet Problem
Amandara, du verkar inte att må bra sedan du reste till Spanien. Man behöver ha sina rutiner och strukturer för att må bra.
Mer
5 år 11 månader sedan #1052505 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Problem
Ja, det kan ha varit för stressande för henne med ny miljö och klimat.