Enkla spartips - kom med förslag.

Mer
4 år 5 månader sedan #1205274 av Recard2016
Att inte köpa nåt annat än de du behöver. Och ska du göra det nu, vänta tills black friday om du kan. Jag behöver ett par byxor o en regnjacka men väntar tills black friday o hoppas de e extrapris.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205307 av memphis
Regnkläder är ett måste när man har hund.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205349 av Nissegossen
Jag har regnställ både häruppe och underst i min packning i kärran när jag går som om det nu inte är nog, så tillsammans med vinter tröjor som ligger över regnstället men under den stora kasse där det även är min nöd ask samt att där är också finns en Ikea Stove
Där finns också en regn poncho


I min i brist på ord campingutrustning finns också gummistövlar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207279 av notwoodstock2
Att inte pimpla snabbkaffe dagarna i ända. Eller vanligt.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207339 av IngeF

memphis skrev: Tänk vad mycket pengar du sparat . Vad kostar en herrklippning? Kanske 250kr. Damer tjänar ännu mer för en damklippning kostar 400-700kr!


I Norge får man knapt en herreklipp under 500 NOK, tror jeg. Dameklipp er sikkert over 1000. En god hårklippemaskin koster kanskje 600. En klipp og man har tjent den inn igjen. Det er utrolig hvor mange frisører det finnes selv på et så liten sted som jeg bor. Markedet finnes åpenbart.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207353 av Slyngelsnubben
Klipp dig aldrig, raka dig inte, spara på tvål så tvätta dig inte heller. Drick ingen öl och rök inga cigg. Ät spaghetti varje dag ha ingen tv och inget internet då går det väll och spara någon tusenlapp på denna skitinkomsten som är lägre än ett studielån.