Enkla spartips - kom med förslag.

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1207362 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Enkla spartips - kom med förslag.
jag har flera kartonger med spaghetti hemma.

brukar nämna det för tiggarna. ingen har följt med hem änsålänge
Mer
4 år 4 månader sedan #1207364 av Geta
Har slutat med pasta. Har gått över till potatis. Tror att den har fler näringsämnen.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1207366 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Enkla spartips - kom med förslag.
tror bröd är bland det bästa att äta för människor. och pasta är i princip bröd fast gjort så det ska hålla längre typ. antar jag
i klass med fisk.

odlad tvekar jag dock på. men fisk är ju fisk.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1207396 av Fantasio
Jag lägger en hel del pengar på snacks och läsk. Köper även folköl, men ett sexpack ligger på kanske 26 kronor. Inte så dyrt. Men många bäckar små gör en stor flod. Fast man vill ju unna sig något ibland. Många bäckar små gör en stor å. :)
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Fantasio.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207403 av Cosmos
Jag försöker snåla men pengar rinner ändå iväg. Klipper mig själv, lagar mat själv, cyklar istället för att ta bussen, köper aldrig godis och snacks, går nästan aldrig på krogen, köper sällan kläder utan lagar och lappar. Ja vad säger man? Livet är pest!
Mer
4 år 4 månader sedan #1207456 av Nissegossen
Första gången jag funderade på hårklippningsmaskin var jag på väg från min dåvarande tandläkare, satt på en bänk vid Valand i stan tänkte vad kostar en uppladdnings bar klippningsmaskin ett och ett halvt besök hos frisören valet var lätt tog mig till Clas Ohlsson köpte en först anlitade jag en granne hon fick en flaska vin för jobbet och här är dags för kraftig varning hon hade mig att hämta dammsugaren, hon klippte med ena handen tog det korta röret och sög in håret rätt i dammsugaren, varning gäller håll fingrarna i öronen annars kan allt i örat sugas ut. Hon sade sedan du ser 10 år yngre ut efteråt

Numera gör jag det helt själv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum