Enkla spartips - kom med förslag.

Mer
3 år 11 månader sedan #1249982 av Geta
Clean,

Håller du på med sånt just nu, för att få ihop pengar till knark?
Mer
3 år 11 månader sedan #1249984 av Clean
Geta, inga kommentarer men jag har slutat knarka. Skämtade med att snatta. Men jag har snattat och så. Mestadels småbrott som jag gjorde. Tex tog springnota på restauranger och taxisar. Men jag har aldrig skadat nån fysiskt för pengar förutom vissa som köpte sex av mej på min ungdom. Men jag gick på heroin och var desperat. Har hållt mej ifrån heroinmissbruket i tolv år.

Dessutom har jag kommit in på en utbildning som leder till jobb så jag tänker inte ta mera droger. Dags för det här vuxna barnet att växa upp och ta ansvar.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249989 av Geta
Kallar du det att snatta att göra inbrott i bostäder och stjäla möblemanget?
  • dietcoke
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1249995 av dietcoke
Svar från dietcoke i ämnet Enkla spartips - kom med förslag.

memphis skrev: Handla mera begagnat. Det är ett spartips. Jag fick en as snygg jeansjacka för 100kr. Kostade nog 1000kr ny. Köpte även en liten korg som hänger på väggen. Hela mitt hem är inrett begagnat. Det har jag sparat 10000-tals kronor på.


Samma här, memphis! Jag gillar verkligen second hand, och när man hittar nåt som kostat xx kronor som nytt, så är det ju extra bra. :)
Last edit: 3 år 11 månader sedan by dietcoke.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249997 av Clean
Nej inte riktigt jag snattade märkeskläder. Inbrott har jag gjort få ggr vilket jag inte är stolt över. Men mestadels snatterier. Dyra kläder. Men allt detta var i min ungdom med brottslingar som normalisera det hela. Det var inga andra som ville bli mina polare än narkomaner och brottslingar och när man är ungdom är det viktigt att ha polare.
Mer
3 år 11 månader sedan #1250013 av memphis
Sälj gamla saker du inte använder längre på tradera! Det är skoj när man får en köpare. Zoidar tjänade ju ca 9000kr på att sälja sin starwars-samling. Jag har inget så värdefullt att sälja, men det blir nån hundring hit och dit.