Vad skulle ni ha gjort om ni var miljardärer?

Mer
5 år 6 månader sedan #1096089 av Recard2016
Inga stora grejer, typ allt som ja inte har råd me nu. Köpa en bostadsrätt kanske, med en liten inhägnad trädgård för hunden, gärna vid eller nära havet.
Mer
5 år 6 månader sedan #1096123 av Nissegossen
En möjlighet att kunna sätta en guldkant på vardagen men för den sakens skull vill jag inte vara miljardär eller miljonär endast en liten miljon men inte heller det behövs för då jag frågat vad vill Gud med här? I så fall vill jag inte alls ha pengar om det är förbehåll satt på pengarna, för vem försöker köpa min själ? Den är inte till salu kort och koncist

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1096124 av Geta
Jag längtar inte efter att bli miljardär. Det skulle bli mer bekymmer än glädje.
Mer
5 år 6 månader sedan #1096126 av Nissegossen
Absolut, det är vad jag försökte förmedla

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1096127 av Klanggedin
Hoppade in här på sista sidan.

Sägs att dom som blir miljardärer på fläcken brukar få sina missbruk accelererade. Finns det inga ekonomiska gränser så är det klart att man kan fastna i missbruk och dylikt :). Det finns många som fantiserar om att bli miljardärer på lotto men jag är med Geta. Det skulle inte bara bli frid och fröjd.
Mer
5 år 6 månader sedan #1096180 av memphis
Jag skulle nog poppa popcorn och se på Idol ikväll :)