Vad skulle ni ha gjort om ni var miljardärer?

Mer
5 år 6 månader sedan #1096191 av Klanggedin
Mer
5 år 6 månader sedan #1096197 av Melody

ispegelland skrev: Jag skulle nog poppa popcorn och se på Idol ikväll :)


Jag ska också se på idol ikväll. :)
Mer
5 år 6 månader sedan #1096219 av Richard
Jag skulle nog ha köpt mig en egen golfbana...




O en egen simhall, en egen bowlinghall o ett eget gym!
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1096258 av Nissegossen
Jag har en gratängform med lock och jag har majskorn inte popcorn för mikron men det spelar ingen roll, jag har vanliga popcorn det går lika bra och gratängformen i glas sätter jag i mikron och kan se dem poppas. Därefter ta bort alla ofullpoppade släng dem direkt tuggar ni dem går en tand, var noga att ni slängt alla annars kommer surt efter och förutom det betalning för tandläkare

popcorn nä glor inte på TV, sedan har jag både chips och ostbågar.
mm har ingen anledning jag får ju äta upp det jag har först

Om jag skulle ha fått pengar hade jag tagit ett samtal med fadern där uppe och fråga vad vill du att jag gör med dessa pengar och inte röra något av det förrän jag hade fått svar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1. Orsak: surt
Mer
5 år 6 månader sedan #1096278 av MsTibbs
Förhoppningsvis skulle jag sätta in det mesta på banken. En ny mac skulle jag vilja ha, haft denna i fem år typ. Sen köpa fina vinterskor för 1400kr som jag inte har råd med u. Systers barn skulle få lite på sin bankbok också?
Mer
5 år 6 månader sedan #1096292 av Vittrad
Jag skulle köpt mig en liten stuga på landet där jag skulle ha min egna konstateljé, en musikstudio och kanske ett hem för herrelösa katter.

Sedan skulle jag skämma bort mina nära och kära som om det inte fanns någon morgondag.