Vad skulle ni ha gjort om ni var miljardärer?

Mer
5 år 6 månader sedan #1096370 av Admin1
Skulle vara gladast om jag slapp vara miljardär. Vilka bekymmer det skulle bli. Den fattige är egentligen rikast.
Mer
5 år 6 månader sedan #1096375 av Geta
Folk blir bara osams, när det gäller pengar.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1096381 av Pg

Admin1 skrev: Skulle vara gladast om jag slapp vara miljardär. Vilka bekymmer det skulle bli. Den fattige är egentligen rikast.

Jag tror det stämmer Admin1, det var kloka ord. Jag kollar nu på videor om spelmissbruk på youtube.
Jag har ett litet sug efter pengar men jag läser på forum om folk som har problem med pengar och jag tror
jag ska sluta jaga pengar hela tiden, känns nog lugnare så.


Jag måste lära mig hantera mina pengar. Om jag inte klarar det nu, klarar jag det nog inte som miljardär heller

Jag börjar undra om jag är spelberoende fast med aktier. Har förlorat stora summor pengar, det borde få mig att tänka till. Hädanefter tror jag sparar i fonder. Det är nog säkrare.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1096458 av Rrusheflower
Samma här, jag hade bott i ett slott med alla möjliga tillbehör och minst en Ferrari måste man ju ha. Men då hade jag också gett pengar till anhöriga och till välgörenhetsorganisationer.
Mer
5 år 6 månader sedan #1096461 av memphis
jag skulle gjort resor till fantastiska platser. Taj Mahal. Grand Canyon. Egyptens pyramider. Kinesiska muren. Osv.
Mer
5 år 6 månader sedan #1096465 av Miika
Jag hade köpt hus och rest mycket. Gett mycket till familjen