Om ni var tvungna att jobba, hur mycket hade ni orkat jobba?

  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #970999 av lonely
Att vadsomhelst kan hända under psykos som kommer till skada till en själv eller andra pga psykosen kan jag inye uttala mej om för det är ingenting jag kan relatera till! Men du vet nog säkert mycket mer om det här än vad jag gör!
Mer
6 år 7 månader sedan #971053 av IngeF

Nissegossen skrev:

Carmen Al Kebab skrev: Tror du historien upprepar sig med tvångssteriliseringar?

Det vet vi inte, vem kan svara någonting om framtiden?

Dagens eugenikk er mye mer sofistikert enn kunstig utvalg på individnivå.
Mer
6 år 7 månader sedan #971202 av krokus

lonely skrev: Att vadsomhelst kan hända under psykos som kommer till skada till en själv eller andra pga psykosen kan jag inye uttala mej om för det är ingenting jag kan relatera till! Men du vet nog säkert mycket mer om det här än vad jag gör!

När jag blev inlagd hösten 2009 var det på grund av ett självmordsförsök i en psykos. Lyckades prata mig ut från avdelningen dagen efter. .?
Mer
6 år 7 månader sedan #971269 av Admin1
Egentligen är vi inte arbetslösa utan vi jobbar, som skötare eller boendestödjare åt oss själva. Vi sparar massor av pengar genom att vi inte är inlagda på mentalsjukhus som förr. Gissar vi sparar 2 miljoner åt skattebetalarna per år på det.
Mer
6 år 7 månader sedan #971271 av Geta
Vi är jättebilliga i drift om vi sköter oss själva och har låg pension. Tänk på vad personliga assistenter kostar.
Mer
6 år 7 månader sedan #971281 av Amandara
Allt är inte bara vilken nytta vi kan ge. Vi har ett människovärde oxå.