Förtidspensionär?

Mer
6 år 3 månader sedan #1008342 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Förtidspensionär?
Jag har ingen diagnos eller någon psykisk sjukdom. Därför fortsatte jag inte hos psykiatrin. Har mått psykiskt dåligt över att jag varit ofrivilligt singel i 15 år, man har ingen psykisk sjukdom för det.

Carmen Al Kebab skrev: Aa, då är det nog ingen tillfällighet, läkaren kanske inte vill släppa dig? Det är som jag har skrivit tidigare, har man fått en diagnos så kommer läkaren nästan alltid vara där och tvinga i dig medicin.

Därför vore det bäst att ta en liten dos av antipsykotika, men om du är helt övertygad om att du aldrig har fått en psykos så kan du vända dig till psykiatrin som fixar en remiss till en privat psykiatriker långt bort som gör en "second opinion"... Jag har aldrig gjort det, men jag skulle aldrig ha höga förväntningar på det, men värt ett försök kanske?

Mer
6 år 3 månader sedan #1008353 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Förtidspensionär?
Det är många här som är singel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1008357 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Förtidspensionär?
Mitt gym söker receptionist, men nog rätt kört. Skulle kanske klara o packa varor eller nåt men inget socialt jobb.
Mer
6 år 3 månader sedan #1008369 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Förtidspensionär?
Nej, jag skulle nog inte heller klara av att vara trevlig hela tiden som man måste vara som receptionist. Bor du i Sthlm? Har tittat på några sådana jobb, men de tycker jag är överkvalificerad.
Mer
6 år 3 månader sedan #1008370 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Förtidspensionär?
Nej bor inte i sthlm.
Mer
6 år 3 månader sedan #1008371 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Förtidspensionär?
Okej... Tyckte det var jobbigt att vara singel när jag var 20-25 år, men idag vet jag inte längre.

Nissegossen skrev: Det är många här som är singel