Basinkomst

Mer
6 år 3 månader sedan #1021547 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Basinkomst
:tänk Stämma bandet för det går knappast :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1021551 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Basinkomst

Recard2016 skrev: Pengar e påhittat av människor och ska tjäna människan, gör det inte det kan det göras om, det är ingen naturlag. Jorden är skyldig flera biljoner, till vem? Jupiter?



Håller med!

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
6 år 3 månader sedan #1021648 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Basinkomst
Jag tycker ibland att jag har svårt att hitta drömjobb som hobbyverksamhet! Jag vill göra det ena och det andra men fastnar liksom inte för en grej som jag vill satsa helhjärtat på.
Mer
6 år 3 månader sedan #1021655 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Basinkomst
Ja, psykiatrin och systemet har hämmat/bromsat min utveckling!
Mer
6 år 3 månader sedan #1021683 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Basinkomst

Utomjordingen skrev: Jag tycker ibland att jag har svårt att hitta drömjobb som hobbyverksamhet! Jag vill göra det ena och det andra men fastnar liksom inte för en grej som jag vill satsa helhjärtat på.

Under hela 2000-talet så höll jag bland annat på med Flash (ActionScript), Webbdesign, musikprogrammet Reason och sånt som jag tyckte var väldigt givande. Sen när jag återinsjuknade så blev jag i samma veva medlem här på Viska. Sen dess har jag bara tänkt och tänkt på allt möjligt. Ska man ta upp olika gamla intressen som jag hade förr - igen tro? :tänk

Tillexempel, Cartoonsmart:

:arrow: cartoonsmart.com/flash-animation-tutorial-bundle/ :arrow:
Mer
6 år 3 månader sedan #1021720 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Basinkomst
Jag höll även jag på med Flash en gång i tiden. En gång gjorde jag en banner gratis till en medlem på ett forum.
Han sa sedan att den gav honom många sålda kalendrar.

Så som tack, skickade han en kalender från USA till mig!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln