Kan ni spara pengar?

Omröstning: Kan ni spara pengar?

Jag sparar mycket
Inga röster 0%
Jag sparar en del
7 25%
Jag sparar lite
8 28.6%
Jag sparar ej
7 25%
Jag går back
6 21.4%
Totalt antal röstare: 28
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
4 år 3 månader sedan #1228205 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kan ni spara pengar?
Jag köper inte jackor med bara dragkedja.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228213 av krokus
Svar från krokus i ämnet Kan ni spara pengar?
När dragkedjan på min vinterjacka delade sig, kostade det runt 400kr hos skräddaren att byta. :?
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1228222 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kan ni spara pengar?

krokus skrev: När dragkedjan på min vinterjacka delade sig, kostade det runt 400kr hos skräddaren att byta. :?


Som Geta skrev här ovan, man köper inte en överlevndsjacka med enbart dragkedja man behöver knappar på en vinterjacka eller då en överlevnadsjacka. Fick en helt ny jacka av min KP i tisdags detta för veckan innan sade jag till honom att jag tar emot den jackan. Varför tvekan? Ju den saknar fodrad luva det finns ingen luva alls så jag sade att när det blir varmare så tar jag både min nya jacka som finess har den avtagbart foder. Jag tar den till en liten secondhandaffär men innanför är det stort med bla sömmerskor tar med båda jackorna visar vad jag vill nämligen flytta luvan från min gamla till den nya men först måste jag veta priset. Är det smakligt blir det affär

Så tipset gå till sekondhandaffär byt dragkedja där eller om de vet var man kan lämna in den för att byta dragkedjan, det för ett billigare pris.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228224 av krokus
Svar från krokus i ämnet Kan ni spara pengar?
Nisse,
Min vinterjacka har knappar också, men ibland vid kraftig blåst blev det kallt.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1228225 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kan ni spara pengar?

krokus skrev: Nisse,
Min vinterjacka har knappar också, men ibland vid kraftig blåst blev det kallt.


Vad bra men nästa gång ta secondhand på det gissar billigare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228227 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kan ni spara pengar?
När jag kort tid jobbade på secondhand, lagade vi inga trasiga dragkedjor. Secondhand vill ha hela kläder.