Dåligt med pengar

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1180865 av wasp
Svar från wasp i ämnet Dåligt med pengar
Cosmos,

Hos FK är taket för bostadstillägg 5.500:-, men KB söker du hos kommunen! Soc i den stad du bor får räkna på din ekonomi, ligger du pyrt till så skjuter de till pengar så att du får en skälig slant att leva på. Kan bli 1.500.-, 2000.-, eller så för dig. Har för mig att du ska ha 5.000:- kvar att leva på när hyra och el är betalda!
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1180958 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Dåligt med pengar
Ja, hon kan ansöka om kommunalt bostadstillägg pga att hon inte klarar av att flytta till billigare bostad.

Utan detta tillägg åter står bostadsbyte eller annan bostad I Knivsta t.ex är lägenheterna billigare och det är bara 10 min resa med tåg. Men skaffa ett personligt ombud som sköter detta åt dig.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180977 av krokus
Svar från krokus i ämnet Dåligt med pengar
DieWelle,
Bostadsbidrag är till för barnfamiljer eller unga under 29, som t ex studenter.
Mer
4 år 8 månader sedan #1181068 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Dåligt med pengar
Spartips; gå in på bredbandsval.se kolla billigaste bredbandet på din adress. Ring ditt bredbandsföretag säg att du hittat ett billigare abonnemang o funderar på o byta. De förhandlar ner priset för o behålla dig som kund.
Mer
4 år 8 månader sedan #1181142 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dåligt med pengar

Admin1 skrev: Ja, hon kan ansöka om kommunalt bostadstillägg pga att hon inte klarar av att flytta till billigare bostad.

Utan detta tillägg åter står bostadsbyte eller annan bostad I Knivsta t.ex är lägenheterna billigare och det är bara 10 min resa med tåg. Men skaffa ett personligt ombud som sköter detta åt dig.


Det här menar Admin det här gäller jag själv
goteborg.se/wps/portal/start/funktionsne...2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum