Ni kommer tro att jag är galen!

Mer
4 år 2 månader sedan #1233717 av Amandara
Go crazy in the garden. Var en skiva jag hade. Lycka till!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1233718 av Vittrad
Som många nämnt så verkar du vara väldigt ambitiös, mrsearlgray. Jag tror ditt driv kommer ta dig framåt och att det kommer ordna sig för dig. Var bara vaksam på att inte köra på för hårt och ta dig an mer än vad du mäktar med. Ge dig själv tid för återhämtning och glöm inte att prestationer inte är allt av värde här i världen. Önskar dig lycka till!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Vittrad.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233721 av mrsearlgray

Vittrad skrev: Som många nämt så verkar du vara väldigt ambitiös, mrsearlgray. Jag tror ditt driv kommer ta dig framåt och att det kommer ordna sig för dig. Var bara vaksam på att inte köra på för hårt och ta dig an mer än vad du mäktar med. Ge dig själv tid för återhämtning och glöm inte att prestationer inte är allt av värde här i världen. Önskar dig lycka till!

Tack vittrad! kommer ju ta det lugnt dom första veckorna innan jag bestämmer mig för att plugga så jag ser hur orken blir innan jag tar i något sånt. sen har jag fixat uppföljning på psykiatrin varje vecka nu i början så vi ser hur det funkar! :)
Mer
4 år 2 månader sedan #1233730 av Modesty
Lycka till! Något bra jobb kommer du att få! Om inte detta så ett annat!
Mer
4 år 2 månader sedan #1233731 av mrsearlgray

Modesty skrev: Lycka till! Något bra jobb kommer du att få! Om inte detta så ett annat!

Tack modesty! ja blir inte detta av så har jag ju ett timvikariat som backup! :D
Mer
4 år 2 månader sedan #1233733 av Inwatto
Hoppas du får jobbet och att du trivs! Jobb är jobbigt, men kan vara att föredra framför att gå hemma och skrota.

Prata inte med hat i munnen!