Ni kommer tro att jag är galen!

Mer
4 år 2 månader sedan #1233803 av mrsearlgray

mopa skrev: Lycka till ,hoppas du får jobbet

tack mopa! :D
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1233884 av Admin1
Jag kommer ihåg att tryskey studerade och hade sjukersättning. Sedan fick hon jobb och skulle avsäga sig sjukersättningen, men på Försäkringskassan visste man först inte hur man skulle göra för det var ovanligt att någon övergav sjukersättningen och började jobba.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1233933 av Nissegossen
Den uska som frågade om hon skulle hjälpa mig duscha bor i ett kedjehus i närområdet ibland ser jag henne på bussen och det är sällsynt att hon tar bussen här uppe för henne som bor på en gata som kommungränsen går igenom mitt på gatan ett äldre par närmast Göteborg.

Där på gatan när jag gick där blev jag förbluffad och trodde jag hörde i syne men sedan såg jag tuppen och hönorna och hönshuset på tomten i Göteborg förbjudet i trädgården det var väl ren protest mot Göteborg

Jag tror hon, den Uska tar bussen direkt till Nils Ericson terminalen vid direkt samman med centralen i stan

Det ligger en handbollshall i Partille inte långt härifrån deras lag och R:I:K ligger också i närheten vid Willys på hållplatsen Studiegången Högskolebostäder med loftgångar populärt att bo.

Bussen blir full av studenter på morgonen där. Där ligger också träningshallen samt att i bottenplan i ett annat hus, där går jag förbi på väg till Willys har de sin expedition så många långa på samma ställe som man får se uppåt för att se ansiktet på inte för det att jag är kort, men mot dem är jag det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233938 av Geta
tryskey är nog ett väldigt ovanligt undantag. Hon var inlagd under många år men jobbade sig upp till ett helt normalt liv. Tror inte att hon egentligen hade schizofrenidiagnos utan något annat.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1233939 av Nissegossen

Geta skrev: tryskey är nog ett väldigt ovanligt undantag. Hon var inlagd under många år men jobbade sig upp till ett helt normalt liv. Tror inte att hon egentligen hade schizofrenidiagnos utan något annat.

Tror nog det var psykossjukdom, men att hon fann sig. Hon var intelligent och förstod likadant som jag gör idag på hur man skall undvika att bli inlagd. Har man varit med ett tag vet man hur man skall undvika att återinsjukna.

Då kan man leva ett vanligt liv i vardagen. Vill gärna att hon hör av sig på viska, läser du tryskey så skriv

Det blev rörigt ett inlägg föll bort, tyvärr, har en tomte i bakgrunden som inte är kontant med mig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233998 av Clean
Jag blir upprörd! Alla skriver att dom skulle aldrig klara det. Nu handlar denna tråd inte om er utan Mrs Earl Grey! Gratta henne och önska henne all välfärd, men sluta för fan klaga och prata om er själva. Så sluta sparka nedåt! Motherfuckers!