Välgörenhet?

Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1295132 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Välgörenhet?

Admin1 skrev: SPES är en förening för anhöriga till personer som begått självmord. Du var inte anhörig.det var nog därför de avslog din begäran.

Jag vet ju det, det visste jag redan innan, då hade jag agerat där och inte varit på viska.se utan livet hade gått en annan bana då det var aningen före viska.se innan jag blev medlem, det mesta här, troligen allt hade gått viska.se spårlöst förbi och kanske viska.se varit nedlagd i många år redan. Jag hade lagt mitt krut där istället. Vet inte vad jag kunde tillfört. Detta då också SPES var relativt nytt.

Jag tror inte du tvivlar på vad jag säger. Om jag nu säger som jag brukar med mitt syfte att jag skriver här, har det att jag skriver här räddat ett enda mänskligt liv är all tid jag lagt på viska.se värt det. Förstå då ni, andra hur jag är. Även solen har sina skuggor i form av mörkare ljus på ytan.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1295147 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Välgörenhet?
Jag brukar ge gåva på Hjärt och lungfonden med inbetalningskort (faktura). Ca 200 kr varannan månad plus så startar jag ibland insamlingar på facebook tex till psykiatrifonden, unicef och hjärt och lungfonden. Det är som om att man blir ibland beroende av att ge.
Mer
3 år 6 månader sedan #1295169 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välgörenhet?
Kanske några hundra per månad, men kostnaden och jobbet med Viska är ju också en satsning.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1295184 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Välgörenhet?
Jag gav en rejäl hacka, i början av året, till ett kristen som jobbar med ungdomar. Nu vet jag inte om jag ska skämmas för oansvarighet med pengar eller vara stolt för givmildhet. Därför har jag stängt slussdörrarna till våren.


Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1295185 av Geta
Svar från Geta i ämnet Välgörenhet?
Det är nog ganska typiskt att man är givmild, när man är psykotisk.
Mer
3 år 6 månader sedan #1295187 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Välgörenhet?
Tömmer lägenheten och ger bort allt, i detta en väntan på att bli upptagen, när inte det sker, sitta i en hörna i lägenheten djupt psykotisk och sjuk desillusionerad i sin psykotiska situation. Vård kan förutses

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum