Välgörenhet?

Mer
3 år 6 månader sedan #1295349 av memphis
Svar från memphis i ämnet Välgörenhet?
Ja tillrinningen är liten. Det är roligt när det kommer in nya som stannar kvar och postar.
Mer
3 år 6 månader sedan #1295351 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Välgörenhet?
Gillar att forumet känns "småskaligt". Tycker det känns konstigt när det kommer nya.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 6 månader sedan #1295353 av vnv
Svar från vnv i ämnet Välgörenhet?
Pimed: Jobbat inom Röda Korset?! Utveckla gärna....

/vnv * Stolt medlem i Röda Korset varje år sedan 1995*
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1295357 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Välgörenhet?

vnv skrev: Pimed: Jobbat inom Röda Korset?! Utveckla gärna....

/vnv * Stolt medlem i Röda Korset varje år sedan 1995*


Jag jobbade med politiska uppdrag ideellt och var en företrädare för röda korset. Jag jobbade på folkbildningen. Vi ansvarade för antirasistiska work shops på folkhögskolor runt i landet.

Blev medlem för flera år sen. Och dom här politiska uppdragen var för en massa jävla år sen. Och absolut är man stolt av det hela.

Nu ska jag sova! Nattinatti
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 6 månader sedan #1295359 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välgörenhet?
De flesta nya medlemmar brukar inte posta och det har alltid varit så. Nu när de är färre så blir det mindre ofta än förr. Sedan kanske ens fråga finns redan besvarad i forumet och därför frågar man mindre för man kan läsa gamla trådar. Sedan finns många svar i trådarna och man kanske tycker att någon annan sagt det man vill säga. Men antalet psykforum är mindre idag än förr. Jag vet inte varför det är så.
Mer
3 år 6 månader sedan #1295363 av memphis
Svar från memphis i ämnet Välgörenhet?
De flesta av oss som är mest aktiva har viska som vår sociala sysselsättning. Vi behöver dagligen vara här och vara sociala, mer än att läsa gamla trådar i forumet.