Köpa denna dator?

Mer
9 år 2 veckor sedan #735343 av lärjungenMatteus
Följ de regler som Herren har ställt upp för din tjänst, precis som en idrottsman måste följa vissa regler i en tävling. Om han inte gör det blir han diskvalificerad och utan pris.
Mer
9 år 2 veckor sedan #735347 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Köpa denna dator?
www.proshop.se/Barbar-Dator.htm

Jag tycker det verkar finnas många nya datorer som är billigare.
Mer
9 år 2 veckor sedan #735353 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Köpa denna dator?
Frågan är väl vad man ska ha datorn till, om det bara är surf och film, eller om det är spel och program? Fast köper man en bättre så kanske den håller längre, och blir inte dyrare på lång sikt.

Anchored in Christ ✟

Mer
9 år 2 veckor sedan #735357 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa denna dator?
Jag hade egentligen tänkt gå ut på balkongen nu, men måste besvara i tråden. I första hand är jag inte ute efter en laptop och dessutom är inte kvaliteten densamma som för stationära datorer. En laptop håller kanske i endast 2-3 år.

Jag är dessutom villig att gå in i datorn och pula med den själv om den går i sönder. Denna dator har stått still i veckan men jag lagade den igår. Samma gör jag bara inte med en laptop, det krävs någon som kan laptop och vet vad han gör för att gå in i den och exv lägga in extra minne eller byta en del som gått sönder.

Nu är det inte bråttom med en ny dator, jag kan ha is i magen och vänta på ett erbjudande värt namnet.

Ekonomisk som jag är betänker jag starkt Irrationells förslag om att köpa en bättre begagnad. Men naturligtvis är en helt ny dator att föredra. Som sagt jag får surfa runt och se vad som finns på marknaden av nya och bättre begagnade datorer.

Tack alla som svarat i tråden! :hjärta
Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 2 veckor sedan #735433 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa denna dator?
Jag skulle också satsa på stationär. Tror det är svårt att hitta billigare än 3000 kr.
Mer
9 år 2 veckor sedan #735436 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Köpa denna dator?
Skulle ha satsat på en bärbar dator istället för en stationär eftersom bärbara är mycket mer ergonomiska! Windows 10 är på gång - som jag kommer att satsa på!

En sån fast Windows 10 kommer jag nog att köpa till höst-vinter i år:




Surface Pro 3 - 64 GB / Intel i3 / 4GB RAM

?????

?????
5 av 5 stjärnor. Läs recensioner. 5.0 (1)

7 590,00 kr

Det finns bra tillbehör till datorn också. :arrow: :arrow: www.microsoftstore.com/store/mseea/sv_SE...d=AccessoriesR_ModG1 :arrow: