Köpa denna dator?

Mer
9 år 2 veckor sedan #735202 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa denna dator?
Tack för svaren.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 2 veckor sedan #735211 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa denna dator?
Kan tillägga att 1997 köpte jag en dator med Asus moderkort. Denna dator fungerar fortfarande så det var hög kvalité på moderkortet. Det var en P200MMX dator.
Mer
9 år 2 veckor sedan #735256 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Köpa denna dator?
Hej Nissegossen,
jag tycker att du kan köpa datorn. Det är en snabb processor och riktigt hyfsade prestanda i övrigt för det billiga priset. Som Admin säger så har väl Asus bra kvalité dessutom.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
9 år 2 veckor sedan #735281 av Irrationell
Svar från Irrationell i ämnet Köpa denna dator?
..
Mer
9 år 2 veckor sedan #735292 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa denna dator?
Tack för svaren, får ta mig en funderare här. Jag köpte innan denna dator en dator som gått som speldator hos ett it geni. Jag har hans cv kvar på en hårddisk som satt i den datorn, har den nu i ett externt kabinett och det är idel svenska och amerikanska högskolor som han gått igenom. Jag ringde han ett par ggr efteråt och ena gången var han i USA och den andra gången var han i Norrland på jobb. Så, jag är inte bränd pga att jag blivit lurad. På den externa hårddisken ligger massvis med videos och filmer.

Så Irrationell jag tar dina ord på ett starkt övervägande och går till blocket och ser efter vad som finns.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 2 veckor sedan #735340 av wasp
Svar från wasp i ämnet Köpa denna dator?
Varför inte en laptop, med din stora bildskärm via VGA, eller HDMI? Jösses! Ett trådlöst tangentbord+mus får du för en spottstyver hos Clas O. Den här verkar riktigt sjysst för priset. Är långt ifrån speciellt kunnig om datorer, men ger ett förslag.

www.siba.se/datorer/barbara-dato ... 3no-120571