Köpa denna dator?

Mer
9 år 2 veckor sedan #735441 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa denna dator?
Överväger nu starkt att gå tillbaka till webbhallen, där jag köpte fläktarna och köpa datorn i ingressen.
Eventuellt också lägga en slant på mer minne.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 2 veckor sedan #735442 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa denna dator?
www.webhallen.com/se-sv/datorer_ ... dvd-win_81 Eventuellt satsa på att köpa ett extra grafikkort till den, om det nu är möjligt?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 2 veckor sedan #735443 av lärjungenMatteus
Följ de regler som Herren har ställt upp för din tjänst, precis som en idrottsman måste följa vissa regler i en tävling. Om han inte gör det blir han diskvalificerad och utan pris.
Mer
9 år 2 veckor sedan #735446 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa denna dator?
Ha, ha, bra fråga, vet inte? Men det skulle kunna vara kul att ha en dator som klarar av att man kan spela spel på den. Samtidigt vill jag ha en dator som fungerar klanderfritt även under stark belastning.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 2 veckor sedan #735447 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa denna dator?
Dessa extra saker, som mer minne och ett nytt grafikkort kan jag vänta med tills datorn visat vad den går för.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 2 veckor sedan #735449 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Köpa denna dator?
När man har en bärbar dator så gäller det idag att ha allt-i-ett-dockningsstation som har en massa portar som tillexempel USB! Så blir det som en stationär dator också.