Köpa denna dator?

Mer
9 år 2 veckor sedan #735463 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Köpa denna dator?
Ber om ursäkt för Ni kan väl inte köpa sånt som jag rekommenderade för att Ni har en fjuttig sjukersättning som jag har. Varför jag kanske kan köpa är för att jag lever tillsammans med en kvinna som jobbar.

Man måste ha inkomster från flera håll om man har en psykiskt sjukdom för att leva ett anständigt/värdigt liv:

Mer
9 år 2 veckor sedan #735479 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Köpa denna dator?
En sak som jag tänkte på när jag köpte dator var att köpa ett grafikkort som inte har fläkt utan kylflänsar istället. Då får man ner ljudnivån på datorn.

Anchored in Christ ✟

Mer
9 år 2 veckor sedan #735480 av lärjungenMatteus
Följ de regler som Herren har ställt upp för din tjänst, precis som en idrottsman måste följa vissa regler i en tävling. Om han inte gör det blir han diskvalificerad och utan pris.
Mer
9 år 2 veckor sedan #735487 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa denna dator?
Jag vet zoidar, i en gammal dator nu utslängd fanns ett grafikkort, det var ett starkt grafikkort som verkligen satte fart på den datorn. Den datorn hade bara 1GB i RAMminne, men var lika snabb som en dator en grannpojke hade och den hade 3GB i RAMminne. Det var han som sade att din dator är lika snabb som min. Det grafikkortet ligger här och den har en fläkt. En som senast hjälpte mig med en dator visade mig på ett grafikkort som låg i bagageluckan till hans bil, det var nytt och hade stora kylflänsar och han sade att det här är ett modernt grafikkort och där finns ingen fläkt som kan gå sönder. Jag frågade honom, kan det passa min dator eller har den moderna kontakter. Där höll han på att säga, ja, det passar, men strax kom han på vad han sagt, så han sade nej, det passar inte. Det var då den dator som numera malin har.

Så, jag har många datordelar, men tyvärr det är gammal fattning på alla. Däremot har jag grejer så att jag kan om jag vill koppla in en extra DVD brännare eller också kan jag använda det till att sätta dit en gammal intern läsare för föregångaren till skivorna, diskettstation. Jag sätter inte gärna in en hårddisk i det utförandet, där gäller ett kabinett pga risken för överslag. Men är det ett nödläge funkar det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 2 veckor sedan #735532 av Melun
Svar från Melun i ämnet Köpa denna dator?
Mer
9 år 2 veckor sedan #735534 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa denna dator?
Tack för tips Melun!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum